معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد ۸۴۰ هزار شغل در کشور طبق آخرین گزارش مرکز آمار ایران خبر داد.
کد خبر: ۸۰۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳ 22 December 2019

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  عیسی منصوری ضمن بیان شناور بودن منابع نهادهای حمایتی و کارگروه ملی اظهار کرد: تلاش ها در جهت کاهش تاخیر سرمایه گذاری ها بوده اما باوجود اینکه هم اکنون امکان افزایش ۴۰ درصدی ارقام طرح های اقتصادی وجود دارد، تداخل کار صورت گرفته است.


وی در ادامه با اشاره به ابلاغ منابع مالی از صندوق توسعه ملی و پوشش توسعه روستایی در این ابلاغ ها توسط بانک ها افزود: وام های تکمیلی برای افرادی در نظرگرفته می شود که بعداز تاریخ اعلام شده تسهیلات بانکی خود را دریافت کرده اند که این در این تاریخ ابهاماتی وجود دارد؛ لذا هیات نظارت باید به نتیجه نهایی رسیده و تاریخ دقیق آن اعلام گردد.

منصوری خاطرنشان کرد: برا اولین بار سهم منابع مالی برای حوزه های مختلف درنظر گرفته شده و ازین پس بر اساس اولویت حوزه های مختلف در استان ها طبق پتانسیل های موجود منابع توزیع خواهد شد. با توجه به اولویت طرح های اقتصادی نیمه تمام بر طرح های جدید، منابع مالی و تسهیلات بانکی برای دسته اول درنظر گرفته شد.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نرخ بهره ۱۵ درصدی اشتغال بخش کشاورزی بیان کرد: این وام درصورت اختصاص یافتن به طرح های مناسب توجیح اقتصادی خواهد داشت. همچنین در صورت تامین مالی و بیمه اختصاصی روستاییان و عشایرین با جلوگیری از مهاجرت آن ها به شهرها می توان کمک بزرگی به توسعه کشور کرد.


وی در پایان تصریح کرد: طبق گزازش مرکز آماز ۸۴۰ هزار شغل در کشور ایجاد شده که حاصل فعالیت کارگروه های اشتغال در کشور است.

 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار