معاون ارشاد خراسان رضوی عنوان کرد:
معاون اداری و مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی از رفع پلمب موقت ساختمان ارشاد این استان خبر داد و گفـت: قرار شده تا هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر ارشاد و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شود که برگزاری این جلسه درخواست صولت مرتضوی شهردار مشهد بوده است.
کد خبر: ۷۹۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳ 20 August 2015
خبر پلمب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر و بازتاب‌های متفاوتی در پی داشت.

پلمب ورودی اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی، بازتاب‌های فراوانی را به دنبال داشت و عده‌ای اینگونه گمانه‌زنی کردند که دلیل پلمب شاید نوعی گروکشی بر سر مسئله نیم درصد کتابخانه‌های عمومی مشهد بوده است.

از نگاه برخی چهره‌های فرهنگی شهر مشهد این اقدام شهرداری صحیح نبوده و این سئوال برای برخی مطرح می‌شود که اگر این بدهی به سال 74 بازمی‌گردد، چرا پس از گذر این سالیان طولانی به فکر اخطار، پلمب و پیگیری بدهی خود افتاده است؟

در این زمینه مهدی یونسی معاون اداری و مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به پلمب ساختمان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: در روز بیست و چهارم مرداد ماه از سوی شهرداری مشهد اخطاری مبنی بر پلمب ساختمان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به دست ما رسید که به دنبال آن روز گذشته از سوی شهرداری ورودی پارکینگ ساختمان ارشاد استان بلوکه گذاری و پلمب شد.

وی افزود: علت این پلمب بدهی اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی به شهرداری مشهد بوده که از سال 74 تا به امروز به دلیل مشکلات اعتباری و پولی ارشاد قادر به پرداخت آن نبوده، بنابراین پس از اخطار ورودی ساختمان از ناحیه پارکینگ توسط شهرداری پلمب شد.

معاون اداری و مالی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی با بیان اینکه روز گذشته علاوه بر ساختمان ارشاد استان، هتل فرهنگ و هنر که وابسته به این اداره است نیز پلمب شد، خاطرنشان کرد: بدهی ارشاد استان به شهرداری بابت تغییر کاربری بوده و با پیگیری‌های انجام شده شب گذشته موقتا رفع پلمب شد.

یونسی تصریح کرد: قرار شده تا هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر ارشاد و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شود که برگزاری این جلسه درخواست صولت مرتضوی، شهردار مشهد بوده است.

وی یادآور شد: این جلسه با محوریت بدهی ارشاد خراسان رضوی به شهرداری مشهد و کسر نیم درصد از حساب شهرداری برگزاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار