رئیس سازمان جهادکشاورزی آذر بایجان شرقی بر لزوم پرداخت هرگونه تسهیلات کشاورزی توسط صندوق حمایت از توسعه کشاورزی به تشکل ها و اتحادیه ها با نظارت دولت و براساس اساسنامه صندوق مادر تخصصی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۹۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 19 August 2015

به گزارش خبرنگارما ، مهندس کریم مهری در جلسه صندوق حمایت از توسعه کشاورزی که با حضور مدیرعامل و هیئت مدیره کشوری آن در تبریز برگزار شده بود با اعلام این مطلب گفت: تمامی تسهیلات پرداختی به تشکل ها و اتحادیه ها باید در چارچوب سیاستهای ابلاغی وزارت متبوع و سازمان جهادکشاورزی هزینه گردد تا بازخورد و تاثیر آن در بخش کشاورزی معلوم گردد.

وی با بیان اینکه کشاورزان از نظر نقدینگی در خرید تضمینی محصولات کشاورزی دچار مشکل هستند از مدیر عامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی خواست، با تامین به موقع نقدینگی برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی از جمله گندم، کشاورزان را یاری نمایند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه پس از انتزاع و الحاق یک سری از وظایف وزارت صنعت و معدن و تجارت به جهادکشاورزی اکنون می بینیم که ساختار موجود آن ادارات، پاسخگوی مشکلات کشاورزان و تولید کنندگان و عامه مردم نبوده است گفت: برای حصول موفقیت در این خصوص باید با سازماندهی و استقرار تیم قوی و کارآمد و با تلاش و کوشش مضاعف پاسخگوی تولید کنندگان و مردم باشیم.

وی با بیان اینکه در خصوص انتزاع وظایف از وزارت صنعت و معدن و تجارت به وزارت جهاد کشاورزی یک تغییر و تحول ناقص و ناتمام صورت گرفته است افزود: در جریان انتزاع وظایف هیچ امکانات ساختمانی، نیروی کاری، تجهیزات خودرویی و اداری به این سازمان انتقال نیافت و فقط وظایف به سازمان جهاد کشاورزی الحاق شد.

مهندس مهری با بیان اینکه تامین نقدینگی بخش کشاورزی در سند تدبیرتوسعه کشاورزی آمده و ما نیز بر آن تاکید داریم ادامه داد: یقیناً با رونق گرفتن صندوق حمایت از بخش کشاورزی به این اهداف خواهیم رسید.

وی در پایان تصریح کرد: با درنظر گرفتن موقعیت جغرافیایی مناطق می توان نسبت به تعیین مبادی ورود نهاده های کشاورزی و دامی در راستای کاهش هزینه های حمل و نقل اقدام نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :