معاون بهره برداری شرکت آبفا شهری مازندران گفت: طی یک سال اخیر ۲۷ حلقه چاه در شهرهای مختلف استان بهسازی و مهندسی مجدد و در مجموع ۷۴۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت توان تامین آب مشترکان افزوده شد.
کد خبر: ۷۹۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷ 19 August 2015
به گزارش تابناک نقل از  خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا مازندران، محمدرضا محمودی، هزینه صرف شده برای بهسازی و مهندسی مجدد این تعداد چاه ها را دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال دانست و افزود: در شهرهای ساری ۵ حلقه، گلوگاه و بهشهر هرکدام یک حلقه، قائمشهر ۳ حلقه، بابل ۶ حلقه، آمل ۳ حلقه، چالوس ۲ حلقه، نور و رویان ۵ حلقه  و رامسر یک حلقه چاه بهسازی و مهندسی مجدد صورت گرفت.
وی، به خرید و نصب ۱۴ دستگاه دیزل ژنراتور با قدرت دو هزار و ۵۶۳ کیلووات به منظور تامین برق اضطراری منابع تامین و شرایط بحران در شهرهای رامسر، تنکابن، خرم آباد، نشتارود، عباس آباد، کلارآباد، سلمانشهر، نور، محمودآباد و چالوس اشاره و تصریح کرد: برای خرید این دستگاهها ۲۱ میلیارد ریال هزینه شد.
معاون بهره برداری شرکت آبفاشهری مازندران، از خرید و نصب ۴۰ دستگاه کنتورالتراسونیک، ۲۵ دستگاه فشارسنج، ۲۰ دستگاه سطح سنج، ۱۲ دستگاه نشت یاب  و دریچه یاب خبر داد و اظهار داشت: در شهرهای آمل ۸، بابل ۱۴، قائمشهر ۴، ساری ۳، چالوس ۱۰ و سرخرود یک دستگاه کنتورالتراسونیک، در شهرهای بهشهر ۸، محمودآباد و چالوس و بابل هرکدام ۵ و ساری ۲ دستگاه فشار سنج، شهرهای آمل ۳، بابل۴، قائمشهر ۲، ساری ۵، بهشهر۳، سرخرود یک و چالوس ۲ دستگاه سطح سنج، در شهرهای آمل، بابل، قائمشهر و ساری هرکدام ۲، بهشهر و سرخرودهرکدام یک و چالوس ۲ دستگاه نشت یاب خریداری و نصب شد.
محمودی به تهیه نقشه های GIS  و فعال سازی کمیته ها و گروه های هدرفت، پیگیری مصارف زیر ده متر مکعب، پیگیری قراردادهای مطالعات هدر رفت بابل، ساری و رامسرو... اشاره و تصریح کرد: با این اقدامات میزان هدر رفت آب از ۳۶ به ۳۲ درصد کاهش  یافته است.
وی، هزینه صرف شده برای این امر را ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
معاون بهره برداری شرکت آبفاشهری مازندران، از بهسازی فیلترهای سیلیسی تصفیه خانه های رامسرو کلارآباد و طلوت بابل با صرف اعتبار یک میلیارد ریال خبر داد وگفت: با این اقدام، کیفیت تولیدی آب این شهرها افزایش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار