معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از سفر رئیس جمهور در تاریخ سوم شهریور سال‌جاری به همدان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸ 19 August 2015

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان از سفر رئیس جمهور در تاریخ سوم شهریور سال‌جاری به همدان خبر داد.

به گزارش ایسنا؛"محمد ابراهیم الهی‌تبار" در شورای اداری شهرستان همدان با بیان اینکه سفر رئیس جمهور یک‌روزه خواهد بود، اظهار کرد: این سفر دستاوردهای بزرگی را برای همدان به همراه خواهد داشت و با توجه به اینکه فرصت بسیار کوتاه بوده باید از این سفر به بهترین شکل بهره‌مند شویم و در این روز سیمای همدلی و آوای هم‌زبانی را سرخواهیم داد.

وی با بیان اینکه مردم همدان مهمان‌نواز بوده و باید مراسم استقبال از رئیس‌جمهور با شکوه برگزار شود، گفت: مردم همدان میزبانان خوبی هستند و باید برنامه‌ریزی‌ها به شکلی باشد که این استقبال درخور شان مردم همدان باشد.

الهی‌تبار به حضور پررنگ مردم همدان در مراسم تشییع شهدای گمنام در هفته گذشته اشاره کرد و گفت: مردم در این مراس متشییع حضور بسیار خوبی داشتند و این شهدای گمنام با بهترین حضور به خاک سپرده شدند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انتخابات سال 92 در مورد مذاکرات هسته‌ای مباحثی مطرح شد که بتوانند تیم مذاکره کننده اقدامات لازم را انجام دهند اما خوشبختانه این مذاکره توسط دولت قدر و توانمند تدبیر و امید انجام و به نتیجه مطلوب رسید و این امر از پس کمتر افرادی بر خواهد آمد.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: در سال 92 که مقام معظم رهبری به تناسب شرایط آن زمان نام سال را انتخاب کردند و تمامی این نام‌گذاری‌ها با تدابیر مقام معظم رهبری محقق شد.

الهی‌تبار با بیان اینکه در مذاکرات هسته‌ای پشتیانی و حمایت مردم و هدایت و پشتیبانی مقام معظم رهبری انجام شد، گفت: این مذاکرات با حمایت مردم امکان‌پذیر بود همچنین انجام این کار سخت تاز پس کمتر تیمی برمی‌آمد که دولت تدبیر و امید این مهم را با موفقیت انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: سال 94 سالی بسیار سخت از نظر اقتصادی برای ملت است و دولت تدبیر و امید در این خصوص تمامی برجستگان و نخبگان را به کار گرفته تا بتواند موضوع ساماندهی مسائل اقتصادی را با موفقیت انجام دهد.

وی تاکید کرد: مردم همان‌گونه که در انتخابات 24 خرداد 92 حماسه آفریدند باید در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور حضوری پررنگ داشته باشند.

الهی‌تبار با بیان اینکه در سال 90 نیز 158 میلیارد دلار درآمد ارزی کشور بوده، گفت: در پایان سال 93 درامد ارزی کشور به 25 میلیارد دلار رسیده و این عدد نیز یک ششم کاهش نشان می‌دهد و این موضوع نشان دهنده شرایط اقتصادی و تنگناهای اقتصادی دولت تدبیر و امید است که با وجود سختی‌ها نظم و انظباط را در تمامی زمینه‌ها به کشور بازگرداند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار