پس از سال ها محقق شد
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از اختصاص زمین برای احداث پایگاه بین شهری شهدای اشتهارد و پایگاه چند منظوره امدادی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۹۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸ 18 August 2015
احسان نصیری ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی کرج اظهار داشت: با هماهنگی‌ صورت گرفته با مسئولان شهرستان اشتهارد مکان مناسبی به مدت پنج سال از طرف شورای شهر برای افتتاح موقت دفتر نمایندگی جمعیت هلال احمر شهرستان اشتهارد در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: در این راستا در این دفتر مأموریت‌های مختلف هلال احمر و احداث مرکز درمانی هلال احمر شامل (فیزیوتراپی و واکسیناسیون) نیز انجام می‌شود.
این مسئول همچنین از تخصیص دو هکتار زمین برای احداث پایگاه بین شهری کرج-اشتهارد و 20 هکتار زمین برای احداث پایگاه چند منظوره امدادی - فرهنگی در حاشیه شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: قول‌های مساعدی از سوی مسئولان محلی برای آماده‌سازی آن داده شده است.
به گزارش فارس، با توجه به دستور و تاکید فرماندار اشتهارد پایگاه بین شهری شهدای اشتهارد به صورت موقت در حال فعالیت و ارائه خدمات امدادی است که به محض تامین ساختمان و آمبولانس از سوی فرمانداری این پایگاه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار