رئیس مجلس خبرگان رهبری:
رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور کاروان‌های رضوی در نقاط مختلف جهان سبب حمایت از نظام اسلامی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 18 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از ستاد خبری هشتمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار اعضای کاروان زیر سایه خورشید، اظهار داشت: اجرای برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی در دهه کرامت امری ارزنده و مناسب است.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خادمان و سفیران رضوی و تاکید بر ادامه این حرکت معنوی با اشاره به حدیث سلسة‌الذهب، بقا و نجات افراد را در پذیرش ولایت اهل بیت(ع) دانست.

یزدی با اشاره به پذیرش ولایت و عمل به دستورات ائمه معصوم(ع) که شرط اصلی توحید است، گفت: فردی که شهادتین را به زبان جاری می‌کند مسلمان می‌شود و این اسلام برای زندگی سیاسی و اجتماعی وی کافی است، اما تا زمانی که امر ولایت را نپذیرد هیچ زمانی به نجات و رستگاری راه پیدا نمی‌کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: بعد از قرن‌ها، ولی‌فقیه عادل حکومت اسلامی را اداره می‌کند و در این زمان مستشاران آمریکایی در ایران فعالیتی ندارند و مجلس شورای اسلامی از سوی کشورها بیگانه خط دهی نمی‌شود و بر محافل سیاسی بی‌تأثیر هستند.

وی اظهار داشت: هرچند نواقص و ضعف‌هایی در اداره امور کشور وجود دارد اما این ادعا را داریم که حکومت اسلامی ایران همان نظامی است که ائمه عصمت و طهارت قصد داشتند آن را برپا کنند.

یزدی تصریح کرد: در این زمان فقیه بزرگوار، مدیر، مدبر، اسلام‌شناس آگاه از حیله‌های دشمنان اسلام، کشور اسلامی را اداره می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار