سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه خوزستان:
غمگین افزود: توانایی کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان با پنج سال سابقه کار، با کارشناسان دیگر استان ها با سابقه کاری ۳۰ سال سابقه کار برابری می کند
کد خبر: ۷۸۳۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 28 September 2019
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: این اداره کل باید به لحاظ پرداختی ها تقویت شود تا بتوانیم پرداخت به کارکنان را بهبود ببخشیم.
 
ارسلان غمگین ظهر شنبه در آئین معارفه خود اظهار کرد: این اداره کل تا کنون فعالیت های خوب و قابل قبولی را ارائه کرده و تلاش می شود، این روند بهتر و دقیق تر ادامه پیدا کند.
 
وی افزود: توانایی کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان خوزستان با پنج سال سابقه کار، با کارشناسان دیگر استان ها با سابقه کاری ۳۰ سال سابقه کار برابری می کند چرا که در خوزستان کارشناسان با مشاغل مختلف مواجه هستند.
 
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان تصریح کرد: درخواست داریم تا در حوزه پرداختی ها، کمک هایی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شود تا بتوانیم پرسنل این مجموعه را بحث پرداختی ها تقویت کنیم.
 
 غمگین همچنین به در پیش بودن ایام پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: با توجه به در پیش بودن اربعین، جامعه کارگری و کارفرمایی در زمینه گسترش اربعین و خدمت گذاری در این خصوص دست در دست هم دهند و در این کنگره عظیم سهیم باشند.
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار