مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر گفت: اربعین حسینی معادله دنیا را به هم زده و اصلاً قابل گفتن و تصور نیست، هر ساله افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و امسال هم با توجه به حذف ویزا قطعاً تعداد زائران بیشتر از سال های گذشته است که نیروهای هلال احمر باید با همت مضاعف و جدیت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کنند.
کد خبر: ۷۸۳۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 26 September 2019

مراسم تودیع و معارفه مسئولین بازرسی جمعیت هلال احمر ایلام با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر برگزار شد

با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال ، معاون بازرسی جمعیت هلال احمر ، مدیر عامل ، معاونین و روسای ادارات جمعیت هلال احمر استان مراسم تودیع و معارفه مسولین بازرسی جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد.

به گزارش تابناک ایلام ؛  مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر در ابتدای سخنانش از تمامی کسانی که در مسئولیت بازرسی جمعیت هلال احمر استان در سال های گذشته کمک کار ما بوده اند تشکر کرد.

امیر فراتی گفت: اربعین حسینی معادله دنیا را به هم زده و اصلاً قابل گفتن و تصور نیست، هر ساله افتخاری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و امسال هم با توجه به حذف ویزا قطعاً تعداد زائران بیشتر از سال های گذشته است که نیروهای هلال احمر باید با همت مضاعف و جدیت به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کنند.

فراتی بیان کرد: استان ایلام و بخصوص مهران نماد مقاومت ها و رشادت های مردان و زنان غیوری است که در تاریخ ایران به خوبی درخشیدند و ماندگار شدند.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات جمعیت هلال احمر به انتخابات آتی جمعیت هلال احمر اشاره کرد و تاکید کرد: سامانه ایی که افراد در آن ثبت نام می کنند باید بروز رسانی شود و افراد مومن و معتقد و کسانی که ظرفیت های خوبی دارند و می توانند به هلال احمر کمک کنند ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: استان های مرزی و کوچک هم باید سهمی در سیاست گزاری های کلان جمعیت داشته باشند و الحمدالله در استان ایلام ظرفیت های خیلی خوبی در دوره های قبل بوده است.

وی برای سعداله مرادخانی مسئول بازرسی اسبق هلال احمر احمر استان و آقای ساری مسئول بازرسی جدید جمعیت هلال احمر استان ایلام آرزوی توفیق کرد و گفت: انشاالله با قوت و جدیت مثل کسانی که در گذشته این مسئولیت را بر عهده داشتند کار خود را انجام دهند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات سعداله مرادخانی مسئول بازرسی اسبق هلال احمر احمر استان در این جلسه جلیل ساری را به عنوان مسئول بازرسی جمعیت هلال احمر استان معرفی و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: انشالله اهداف جمعیت هلال احمر را به خوبی پیش ببرند.

ایام اربعین حسینی در تاریخ بی مانند است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان ایلام، ضمن تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام سجاد(ع) و ایام ماه محرم گفت: در آستانه اربعین حسینی و شکوه با عظمت ایران اسلامی در اجتماع چند میلیونی اربعین حسینی قرار گرفتیم که در تاریخ بی مانند است.

حجت الاسلام والمسلمین الیاسی بیان کرد: انصافاً در جمعیت هلال احمر استان ایلام یک مجموعه از خوبان هستند که علرغم اینکه در وظایف اداری و سازمانی خود خدمت می کنند چهره هایی ارزشمند و سرمایه اجتماعی در استان هستند.

الیاسی در ادامه سخنانش اظهار کرد: عشق به امام حسین (ع) باعث می شود که همکاران در حوزه های مختلف جمعیت هلال احمر شب و روز نشناسند و به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی کنند تا مشکلی برای زائران پیش نیاید.

در این مراسم نیز حکم انتصاب مسئول جدید بازرسی جمعیت هلال احمر استان ایلام توسط آقای فراتی مدیر کل بازرسی جمعیت هلال احمر به جلیل ساری تقدیم شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار