رئیس بیمارستان شفا سمنان:
رئیس بیمارستان شفا سمنان بابیان اینکه بازسازی اتاق‌های عمل و ریکاوری این بیمارستان برای افزایش رضایت مردم صورت گرفت، گفت: روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 26 September 2019

 محمدرضا خدادی صبح پنج‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی بیمارستان شفا سمنان بابیان اینکه روزانه حدود ۱۴ عمل جراحی در این بیمارستان انجام می‌شود، ابراز داشت: طی چهارماهه نخست سال جاری یک هزار و ۲۰۰ عمل جراحی در این مرکز صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه بازسازی اتاق‌های عمل و ریکاوری ازجمله اقداماتی بود که برای افزایش رضایت عمومی انجام شد، افزود: در چهار اتاق عمل این بیمارستان به‌صورت شبانه‌روزی اعمال جراحی سرپائی و بستری در زمینه‌های عمومی، تخصصی و فوق تخصصی صورت می‌گیرد.

روزانه ۱۴ عمل جراحی در بیمارستان شفا سمنان انجام می‌شود

رئیس بیمارستان شفا سمنان بابیان اینکه پزشکان متخصص زنان، ارتوپد، مغز و اعصاب در اتاق‌های عمل این بیمارستان حضور دارند، ابراز داشت: در راستای ارتقای خدمات، تابستان امسال هم هتلینگ بخش سی‌سی‌یو بیمارستان به بهره‌برداری رسید تا رضایتمندی مراجعان از کمیت و کیفیت خدمات صورت گیرد.

خدادی در ادامه تصریح کرد: عمل‌های جراحی مانند آرتروسکوپی، تعویض پروتز، ترمیم ای‌سی‌ال، لوزه، چشم، هیسترکتومی، سزارین و غیره ازجمله مواردی است که برای بیمه‌شدگان سازمان به‌صورت کاملاً رایگان انجام می‌شود.

وی ضمن بیان اینکه استراتژی بیمارستانی و همچنین در کنار آن تلاش و اهتمام کارکنان بیمارستان بر این مهم معطوف شده است که خدماتی درخور و شایسته بیمه‌شدگان به آن‌ها ارائه شود، افزود: بیمارستان شفای سمنان تنها بیمارستان تأمین اجتماعی استان محسوب می‌شود که از سال ۷۳ در حال ارائه خدمات درمانی در بخش‌های سرپائی و بستری به بیمه‌شدگان این سازمان است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار