کد خبر: ۷۸۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 17 August 2015
اطلاعات نوشت:

حداكثر دماي هواي تهران امروز و فردا به 40 درجه مي‌رسد.

براساس تحليل آخرين نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي از امروز تا اواخر هفته به دليل استقرار موج گرما همچنان هواي گرم در اكثر نقاط كشور حاكم خواهد بود، اگر چه فردا براي سواحل درياي خزر كاهش نسبي دما پيش‌بيني مي‌شود، ولي انتظار مي‌رود كه در روزهاي چهارشنبه و پنج‌شنبه مجدداً دماي هوا در اين مناطق افزايش يابد.

از اين رو توصيه مي‌شود تمهيدات ويژه براي مصرف بهينه انرژي به كار گرفته و براي كاهش گرمازدگي از فعاليت در فضاي باز در اواسط روز اجتناب شود. در دو روز آينده با تقويت جريانهاي جنوبي، رشد ابرهاي جوششي در ساعات بعدازظهر و اوايل شب رخ مي‌دهد كه وقوع رگبار و رعد و برق و وزش باد در پاره‌اي نقاط هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب سيستان و بلوچستان پيش بيني مي‌شود. امروز و فردا همچنين وقوع باد و گردوخاك در استانهاي خوزستان و ايلام گزارش شده است.

آسمان تهران هم امروز صاف در بعدازظهر رشد ابر در ارتفاعات گاهي وزش باد با حداكثر 40 درجه و حداقل 28 درجه پيش‌بيني شده است. فردا هم حداكثر و حداقل دماي هواي تهران مانند امروز خواهد بود. استان خوزستان با حداكثر 48 درجه گرمترين و چهارمحال و بختياري با حداقل 9 درجه خنك‌ترين استانهاي كشور گزارش شده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار