کد خبر: ۷۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 16 August 2015

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوجبلاغ گفت: در چهارماه و نیم گذشته 30 برنامه فرهنگی در سه سطح منطقه ای ، استانی و کشوری در این شهرستان به اجرا درآمده است.

حسین زود بین روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برنامه ها با هدف تقویت فرهنگ دینی ، انقلابی و پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان ، جوانان و گسترش فعالیت های آموزشی به زبان هنر و قلم در مناطق شهری و روستایی عملیاتی شده است.

وی اظهار کرد: برپایی نمایشگاه قرآن و عترت، کتاب و محصولات فرهنگی، جشنواره تئاتر استانی، ساماندهی کانون های فرهنگی مساجد، محفل انس با قرآن ، اجرای نمایش خیابانی با موضوع مواد مخدر،نمایشگاه گرافیک و خط را از جمله برنامه های به اجرا درآمده در این شهرستان ذکر کرد.

وی، راه اندازی نگار خانه امیر خانی ، تشکیل شورای توسعه قرآنی و هیات های قرآنی ، دعوت از قاریان بین المللی برای شرکت در محافل انس با قرآن ، پیگیری راه اندازی پلاتو در فرهنگسرای امام علی (ع ) ، حضور هنرمندان در جشنواره کشوری کودک و نوجوان را از دیگر برنامه های فرهنگی انجام شده در ساوجبلاغ برشمرد.

زودبین گفت: تشکیل 50 پایگاه تابستانه برای اوقات فراغت ، برگزاری نشست تخصصی با روحانیون و رابطین فرهنگی ویژه طرح اوقات فراغت و هنرمندان فعال و پیگیری مستمر نیازهای فرهنگی اقدامات دیگری است که در ساوجبلاغ به اجرا درآمده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار