کد خبر: ۷۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷ 15 August 2015

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه مداحان استان البرز سطح بندی می‌شوند، گفت: کلیه هیئت‌های فعال در البرز باید دارای سه رکن اساسی روحانی، مداح و قاری قرآن باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عباس مسعودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه خبرگزاری تسنیم البرز بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در راستای اطلاع‌رسانی از جمله در بخش فرهنگی و دینی گام‌های خوبی را برداشته است، اظهار داشت: این رسانه مورد اعتماد افراد دینی و فرهنگی است که در تمامی حوزه‌ها از جمله بخش‌های دینی وظایف خود را به خوبی انجام داده است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری با 56 عنوان برنامه و فعالیت کلی در خدمت مردم استان است، افزود: بخشی از این فعالیت‌ها نظیر استقرار روحانیون در مناطق مختلف البرز، جلسات قرآنی و طرح قرآنی 1449 انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تاکید بر اینکه این 56 برنامه از طریق تبلیغات اسلامی استان به سازمان تبلیغات پیشنهاد داده شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حوزه توفیقات خوبی را کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش مسئولان و ارکان هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی دقیقی شده است، تصریح کرد: کلیه هیئت‌های فعال در استان البرز باید دارای سه رکن اساسی روحانی، مداح و قاری قرآن باشد.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان البرز 2 هزار و 700 هیئت شناسنامه‌دار وجود دارد، یادآور شد: کلیه هیئت‌ها باید بر اساس چشم‌انداز این ارکان را حفظ کنند چرا که فرصت‌هایی که مردم در این هیئت‌ها سپری می‌کنند، بسیاری مغتنم است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی با اشاره به اینکه مداحان سطح‌بندی می‌شوند و در 4 سطح مختلف در خدمت مردم قرار می‌گیرند، گفت: در راستای ترویج فرهنگ اهل‌بیت(ع) باید به مسائل قرآنی در هیئت‌ها نیز توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه‌ای در راستای فعال‌سازی مساجد در فضای مجازی داریم، اظهار داشت: فعالیت مساجد در حوزه فضای مجازی از جمله اموری است که در قالب پورتال ملی مساجد به آن توجه ویژه‌ای شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار