نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: شرط اصلی برای موفقیت در عرصه بین‌المللی حفظ وحدت و انسجام همه‌جانبه است.
کد خبر: ۷۷۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 15 August 2015
حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا در مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان سراسر کشور در نیشابور اظهار داشت: نشست‌هایی این چنین با برکت و با شکوه زمینه‌ساز استعدادیابی دانش‌آموزان را فراهم می‌آورد.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در آینده در مسئولیت‌های کشوری از این دانش‌آموزان استفاده کنیم، ادامه داد: در برنامه‌ریزی‌های حوزه‌های دانش‌آموزی باید زمینه حضور شما در نشست‌های فرهنگی هنری را فراهم کنیم.

سبحانی‌نیا با اشاره به اینکه اردوی شما مربوط به نخبگان فرهنگی و آموزشی است، بیان داشت: باید فضا را فراهم کنیم و تلاش کنیم تا در عرصه بین‌المللی جایگاه کشور بالا رود.

وی با بیان اینکه در شرایط تحریم خود را به رتبه بالایی رساندیم، عنوان داشت: به دلیل توانمندی‌هایی که در کشور وجود دارد در یک طرف میز مذاکرات قرار گرفتیم و کشورهای 1+5 در سوی دیگر و جمهوری اسلامی ایران بر روی مسائل مورد نظر خود تاکید کرد و این موضع رهبری ماست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با عنوان اینکه تیم مذاکره‌کننده توانست رتبه ما را در دنیا بالا ببرد، بیان داشت: شرط اصلی برای موفقیت در عرصه بین‌المللی حفظ وحدت و انسجام همه‌جانبه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار