کد خبر: ۷۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷ 15 August 2015
خبرگزاری تسنیم: سرمربی داماش گیلان گفت: مشکل فوتبال گیلان نداشتن منابع اقتصادی پایدار است و در گذشته هم پگاه به دلیل بی پولی قید تیم‌داری را زد.

مجید جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت با بیان این که در گذشته هم دست کم سه بار از سوی باشگاه داماش دعوت به همکاری شده بود، اظهار داشت: هر بار بنا به دلایلی و مهیا نبودن شرایط این دعوت را رد کردم.

سرمربی داماش مشکل فوتبال گیلان را نداشتن منابع اقتصادی پایدار عنوان داشت و گفت: در گذشته هم دوبار پگاه گیلان به لیگ برتر صعود کرد ولی به‌دلیل بی پولی قید تیم داری را زد.

وی کارش را در داماش سخت دانست و گفت: تیم، بدنسازی نداشته است و می‌داند که صبر هواداران نیز کم‌تر شده است ولی با تمام این تفاسیر آمده‌ام که کیفیت تیم را ارتقا ببخشم چون می‌دانم در تیم شهرم پتانسیل بالایی نهفته است.

او در مورد دیر تشکیل شدن تیم و نداشتن بدنسازی، گفت: در گذشته دو بار چنین شرایطی را با استقلال شهرداری رشت و پگاه گیلان تجربه کرده بودم و آماده سازی تیم ظرایفی را می‌طلبد که بنده فوت و فنش را به‌خوبی می‌دانم و به هر روی در چنین برزخی باید تیم را آماده کنیم و از آبرو و اعتبارمان دفاع کنیم.

جهانپور در ارتباط با برنامه‌های داماش گفت: ابتدا باید ببینیم در چه نقطه‌ای ایستاده‌ایم و پتانسیل‌مان به چه اندازه است چرا که بنده هنوز حتی وارد زمین هم نشده ام و امروز برای اولین بار وارد مستطیل سبز خواهم شد و ما مجبور بودیم تنها با سی دقیقه نگاه کردن بازی دوستانه، بازیکن جذب کنیم و به دلیل فرصت محدود این کار را انجام دادیم.

سرمربی داماش اظهار داشت: امیدمان در مجموع به تمریناتی است که بازیکنان به‌صورت انفرادی انجام داده بودند و غیرت و همیت بالای آن‌ها است و امیدوارم با حمایت لجستیکی و مالی بتوانیم مردم رشت را خوشحال کنیم.

وی با بیان اینکه از مربیان پیش‌بینی نخواهید بیان کرد: ما هدفمان ارتقا فوتبالمان است ولی با این تفاسیر یک سوم میانی جدول می‌تواند نتیجه خوبی برایمان باشد.

جهانپور با بیان اینکه کم‌تر از 5 درصد در بستن تیم نقش داشته است، اعلام کرد: تنها نیازهای پستی را به همکاران اعلام کردم و زمان بسیار محدود بود و به‌ اجبار اختیاراتم را به افرادی که مورد وثوق بنده بودند تفویض کردم و ممکن است در جذب بازیکنان به‌ویژه غیر بومی‌ها خطا هم داشته باشیم که با توجه به کم بودن زمان قابل پیش بینی است.

سرمربی داماش در ارتباط با دستیارانش گفت: مرغوب هماهنگ کننده خواهد بود و مرتضی ابراهیمی، مازیار ربیعی فر، مهرزاد خیراندیش و منصور قربانی دیگر اعضای کادر مان را تشکیل خواهند داد.

وی با تمجید از مرغوب بیان کرد: وی از نظر مادی و معنوی در این سال‌ها لطمه بسیاری خورده است و تنها انگیزه اش از ماندن، خدمت به فوتبال شهرش است و من از کادر فنی و مدیریتی فصل پیش تشکر می‌کنم که توانستند سهمیه لیگ یک داماش را حفظ کنند.

جهانپور اضافه کردن نفر جدید به کادر را دور از ذهن ندانست و افزود: احتمالا یک نفر به کادر فنی فعلی اضافه خواهد شد اما زمان اضافه شدن بستگی به عملکرد دستیاران فعلی وی خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار