معاون اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: استفاده از ظرفیت تبصره ۱۸ و پیگیری بانک ها از مرکز برای اختصاص سهم استان در بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات و گردشگری و پیگیری لازم برای استفاده از ظرفیت تبصره ۱۶ در بحث بخشودگی جرایم بدهکاران زیر ۱۰۰ میلیون تومان باید در دستور کار مدیران بانک ها قرار گیرد.
کد خبر: ۷۶۷۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی در نشست کمیسیون بانک های استان اظهار داشت:  مدیران بانک های استان باید پیگیر استفاده از ظرفیت مصوبات ستاد توسعه شرق و غرب باشند تا بتوانند به جذب منابع از این محل به توسعه استان کمک کنند.

معاون استاندار ایلام همچنین خواستار تعیین تکلیف واحدهای تملیکی از سوی بانک های استان شد و گفت: تغییر خط تولید یا مدیریت این واحدها نقش مهمی در فعالسازی مجدد انها دارد.

نعمتی اظهار داشت: شرایط واگذاری واحدهای تولیدی باید تسهیل شود و در واگذاری این واحدها باید به گونه ای عمل شود که طرح از فلسفه ایجادی خود زیاد فاصله نگیرد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت سازمانهای توسعه ای و سرمایه گذاران بومی و شناسایی افراد صاحب سرمایه و جهت دهی سرمایه انها در راستای توسعه تولید و اشتغال از دیگر وظایف بانک ها باید باشد.

معاون اقتصادی استاندار ایلام تاکید کرد: بانک باید به دولت کمک کنند تا در راستای اشتغال، رونق تولید و تکمیل ظرفیت واحدها با پرداخت سرمایه در گردش بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

نعمتی از مدیران عامل بانک ها خواست تا نسبت به درخواست مردم در فضای مجازی پاسخگو باشند و اطلاع رسانی لازم و شفاف در خصوص عملکرد خود انجام دهند.

وی همچنین خواستار نظارت مستمر بانک ها در مراحل مختلف پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی شد و گفت: مشاوره بانک و نظارت مستمر در موفقیت و به سرانجام رسیدن طرح ها اثر گذار است. در ادامه این نشست مدیران بانک های مختلف استان به بیان مسایل و مشکلات خود پرداختند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار