استاندار مركزي:
تابناک مرکزی - استاندار مركزي: مهارت آموزي زمينه ساز پيشرفت و توسعه كشور است
کد خبر: ۷۶۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳ 28 July 2019

مهارت آموزي زمينه ساز پيشرفت و توسعه كشور است

 آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای (۶ مرداد)، گفت: مهارت آموزی زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور و زیربنای رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی است.
آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: نامگذاری ۶ مرداد  ماه بعنوان روز  ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یادآور ضرورت‌های فناورانه کشور و تطبیق دادن مهارت‌های نیروی انسانی با تحولات فناوری و  فرصت مناسبی برای نشر و ترویج فرهنگ مهارت آموزی بعنوان زیربنای رونق تولید، اشتغال و کارآفرینی است.

وی بیان کرده است: بدون تردید رشد و توسعه همه جانبه کشور مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کار آفرین است تا در سایه تحولات نوین اقتصادی و تحقق ایده‌های خلاقانه میهن اسلامی به سوی شکوفایی اقتصادی گام برداشته و به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

استاندار مرکزی تصریح کرده است: امسال که با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال  "رونق تولید" نامگذاری شده است، تلاش برای مهارت افزایی جوانان که بسترساز رونق تولید و اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی کشور می‌باشد، رسالت مهم  نظام آموزشی کشور  است و مشارکت همگانی و هم افزایی دستگاه‌های اجرائی را  می‌طلبد.

آقازاده  ضمن تبریک روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای  به همه تلاشگران عرصه مهارت آموزی استان مرکزی از زحمات و تلاش‌های این عزیزان قدردانی نموده و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون را  مسألت  کرده است.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار