کد خبر: ۷۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۹ 11 August 2015

رئیس آسایشگاه کهریزک استان البرز از راه‌اندازی مرکز نگهداری معلولان ضایعه نخاعی و بیماران ام‌اس در آسایشگاه کهریزک استان البرز تا یک‌ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، افشین وجدانی در مراسمی که ظهر امروز به مناسبت روز خبرنگار در آسایشگاه کهریزک برگزار شد، اظهار داشت: کلنگ آسایشگاه کهریزک استان البرز در سال 80 زده شد و فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هدف ما در مجموعه استان البرز ایجاد توانمندی نوین است، افزود: تلاش می‌شود در این زمینه البرز به الگویی ملی تبدیل شود و در این راستا کشورهای توسعه‌یافته مورد الگو قرار گرفته است.

رئیس آسایشگاه کهریزک استان البرز با بیان اینکه 3 نوع خدمات در آسایشگاه ارائه می‌شود، گفت: خدمت در منزل، خدمت در مرکز و خدمات شبانه‌روزی از جمله خدمات آسایشگاه کهریزک به معلولان و سالمندان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه خدمت در مرکز از بهترین نوع خدمات محسوب می‌شود، تصریح کرد: این نوع خدمت به نوعی مهد سالمندان است و کارگاه‌های مختلف برای این افراد تشکیل می‌شود و پس از خوردن نیم‌چاشت به منازل خود بازمی‌گردند.

وجدانی با اشاره به خدمت در منازل توسط تیم‌های خدماتی، خاطرنشان کرد: تیم‌های خدماتی آسایشگاه به منازل معلولان و سالمندان می‌روند و خدمات‌دهی می‌کنند که در صورت تشخیص این کارشناسان برای رفاه حال سالمند و خانواده، سالمند را به آسایشگاه منتقل می‌کنند.

وی اظهار داشت: از دیگر خدمات آسایشگاه کهریزک نگهداری کودکان معلول ذهنی زیر 14 سال و آی کیو زیر 25 است.

رئیس آسایشگاه کهریزک استان البرز با بیان اینکه تا یک ماه آینده مرکز نگهداری معلولان ضایعه نخاعی و بیماران ام‌اس در آسایشگاه کهریزک کرج راه‌اندازی می‌شود، گفت: در این صورت و با بهره‌گیری این سالمندان از خدمات شبانه‌روزی گروه‌های هدف در مجموعه کامل می‌شود.

وی افزود: در این صورت توسعه بخشهای موجود در قسمت‌های مختلف در دستور برنامه قرار می‌گیرد.

وجدانی گفت: در صورتی که معلول یا سالمندی با شرایط لازم در استان وجود داشته باشد، آسایشگاه کهریزک نگهداری از آنان را تقبل می‌کند.

به گزارش تسنیم، در این مراسم خبرنگاران و اصحاب رسانه استان البرز از بخش‌های مختلف آسایشگاه از جمله بخش کودکان، بخش مردان و بخش زنان بازدید کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار