استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: ایجاد مشاغل مکمل مربوط به فعالیت های کشاورزی به عنوان رویکرد ما در شرق اصفهان نیازمند مشارکت هرچه بیشتر کشاورزان است.
کد خبر: ۷۴۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹ 28 May 2019

به گزارش تابناکبه نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی دوشنبه شب پس از بازدید از شرق اصفهان در جمع کشاورزان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان واقع در روستای کبوترآباد افزود: ما به شغل های جایگزین با کشاورزی اعتقادی نداریم بلکه راه اندازی مشاغل مکمل و مرتبط با کشاورزی ضروری است.

رضایی به لزوم کشت های جایگزین و کم مصرف تر اشاره و خاطرنشان کرد: این موضوع به عنوان یک ضرورت در منطقه به شمار می رود و باید جدی گرفته شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: هیچ تصمیمی در استانداری در رابطه با آب بدون نظر صنف کشاورزی اتخاذ نمی شود و در سفر آینده نزدیک وزیر نیرو به اصفهان این موضوع لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به حق و حقوق صنف کشاورزی در شرق و غرب استان، اضافه کرد: درباره خواسته های کشاورزان هر آن چه از دستمان بر می آید با کمال میل انجام می دهیم.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت تدبیر در حل مسایل مرتبط با آب خاطرنشان کرد: در موضوع آب از همگان بویژه از کشاورزان پرتلاش می خواهیم که جامع تر فکر کنند و همه جا و همه موارد را در نظر بگیرند.

وی با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی حق تمامی مردم است، گفت: آب آشامیدنی بر هر مصرف دیگری تقدم دارد، ولی استانداری خواسته های به حق کشاورزان شرق و غرب استان را با جدیت پیگیری می کند.

رضایی به تحریم های علیه ایران اشاره و تصریح کرد: استکبار جهانی هم اکنون نه دولت به دولت بلکه شرکت به شرکت به دنبال این است که ایران را از دور زدن تحریم ها باز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار