فرماندار ابرکوه :
فرماندار ابرکوه بابیان اینکه ترویج فرهنگ قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی تأثیرگذار است، گفت : شهرستان ابرکوه کمترین سرقت درمیان 450 شهرستان کشور داشته و در این زمینه رتبه نهم را کسب کرده است .
کد خبر: ۷۴۹۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 28 May 2019

محمدکاظمی نسب، در آیین تکریم از خیران و خادمان قرآنی بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه افزود: بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) این شهرستان علاوه بر ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه اعتقادی مردم هم تلاش خوبی کرده است.

وی اظهار داشت : این مرکز با تلاش و خدماتی که در حوزه قرآنی انجام داده برنامه‌های بسیار خوب و جذابی در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی داشته است.

وی با قدردانی از 26 سال تلاش بنیاد یاد شده در ترویج فرهنگ علوم قرآنی یاد آور شد: توجه به فهم و عمل به قرآن ، جامعه را به راه راست هدایت و آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد.

مسئول بنیاد فرهنگی قرآن و عترت امیر المومنین (ع) ابرکوه هم با ارائه گزارشی از فعالیت 26ساله این بنیاد قرآنی افزود: در این مدت 11هزار نفر از سنین سه تا 60سال زیرپوشش آموزش قرآنی قرار گرفتند.

مجتبی عزیزی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن گفت : تاکنون 120 نفر در جمعیت گروه سنی 13 تا 55 سال شهرستان حافظ کل قرآن شدند.

وی ادامه داد: این بنیاد از سال‌های 1376تا 1396 در میان 2 هزار موسسه قرآنی در سراسر کشور 9 مرتبه به‌عنوان موسسه نمونه انتخاب ‌شده است.

در آیین یاد شده از تعدادی از خیران و فعالان فرهنگ علوم قرآنی تجلیل شد.

مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار