کد خبر: ۷۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۳ 10 August 2015
حلقه وصل نوشت:

 در دی ماه سال 92 اعلام شد که قرار است مسابقه‌ای با نام «صدای ایرانی» از شبکه پنج پخش شود و هدفش کشف ستاره‌های جوان در دنیای موسیقی است؛ اما اندکی بعد عنوان شد که پس از برخی تحولات قرار است که این برنامه به تهیه کنندگی «سعید اردکانی» از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شود.

این خبر تا مدت‌ها در سکوت ماند و طی سال‌های اخیر هم به دفعات اعلام شده که قرار است چنین مسابقاتی در داخل کشور برگزار شود. پروژه‌هایی هم بعضاً آغاز شدند از جمله برنامه «هزارصدا» به مدیریت آرش نصیری که یکی دو سالی است در تهران برگزار می‌شود و توانسته با جذب داورانی جوان فعالیت‌هایی صورت دهد؛ اما انگار این بار قرار است چنین مسابقه‌ای برای عموم مردم تولید و پس از آن در شبکه نمایش خانگی توزیع شود.

سعید اردکانی تهیه کننده سینما و تلویزیون در گفتگویی سایت خبری «موسیقی ما» این خبر را اعلام کرده است و گفته که ثبت نام از شرکت کنندگان این مسابقه به زودی آغاز می‌شود.

البته اردکانی در این مصاحبه به این موضوع نیز اشاره کرده که گروه‌های زیرزمینی نیز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند و تنها شرط حضور آن‌ها، ارائه آثار پیش از خوانده شدن در مسابقه جهت بررسیمحتوایی و هنری توسط تیم داوری آثار است.

اما با توجه به شرایطی که در شبکه نمایش خانگی و تولیدات آن وجود دارد، دغدغه ارائه آثاری با کیفیت پایین که صرفاً جنبه سرگرم کننده و تجاری داشته باشند، بیشتر می‌شود. از طرف دیگر نظارت‌های صورت گرفته بر محصولات این شبکه، تاکنون بسیار پایین بوده است که منجر به توزیع آثار بسیار سطح پایین و گاهاً مبتذل شده است و همین موضوع دغدغه تولید اثری کم‌کیفیت که برای دست‌یابی به سود بیشتر به استفاده از چهره‌های پرحاشیه متوسل می‌شود را پررنگ‌تر می‌کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار