مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان از مهرماه آغاز به‌کار می‌کند.
کد خبر: ۷۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 09 August 2015

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی،  علی‌اکبر صفی‌پور، با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی از مهرماه آغاز به‌کار می کند، اظهار داشت: این دانشگاه در سه رشته موسیقی (نوازندگی ساز ایرانی)، هنرهای نمایشی و هنرهای تجسمی (نقاشی) در مقطع کاردانی دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه‌ آموزش در مباحث هنری افزود: اگر بخواهیم شاهد پیشرفت و خلاقیت در عرصه‌ فرهنگ و هنر بوده و بزرگان و آینده‌سازان این حوزه را تربیت کنیم ناگزیریم به حوزه آموزش بپردازیم‌.

صفی‌پور تاکید کرد: ایجاد این مرکز کمک می‌کند تا شاهد رشد و بالندگی فرهنگ و هنر در استان و کشور باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه اگر فضای دانشگاهی با فرهنگ و هنر در کنار یکدیگر قرار بگیرند اتفاقات خوبی در مباحث نظری و کاربردی رقم خواهد خورد، گفت: پیوند علم و هنر سبب رشد و توسعه جامعه و افراد آن گشته و مسیر اعتلای  کشور اسلامی ایران را رقم می‌زند.

وی ابراز امیدواری کرد که این دانشگاه به یک کارگاه عملی مهارت‌آموزی تبدیل شده و مباحث علمی و کاربردی را در کنار هم دنبال کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: ثبت‌نام در دانشگاه فرهنگ و هنر آذربایجان‌شرقی، از طریق سایت سازمان سنجش امکان‌پذیر است و علاقمندان می‌توانند در روزهای آتی با مراجعه به این سایت در رشته‌های یاد شده ثبت‌نام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار