مدیرعامل شرکت پالایشگاه گاز ایلام :
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: تعامل و همکاری سازنده در چارچوب مقررات و قوانین بین شرکت‌های آب منطقه ای و پالایشگاه گاز ایلام برای رفع موانع و محرومیت منطقه و ارتقای سازنده در زمینه تولید الزامی است.
کد خبر: ۷۴۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 07 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ شهریار داری پور در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام به اهمیت تامین آب مورد نیاز این شرکت و پتروشیمی ایلام از سد شهدای ایلام اشاره کرد و افزود: در صورت بهره برداری از سد گلال و انتقال آب آن به پالایشگاه نه تنها باعث افزایش تاب آوری پالایشگاه در امر تولید می شود بلکه گام اساسی در راستای کاهش برداشت آب از منابع زیرزمینی برداشته خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این دیدار از طرف شرکت آب منطقه ای ایلام گزارشی از برخی موانع اجرایی پروژه انتقال آب سد گلال به پالایشگاه از جمله تامین برق و مسیر انتقال آب ارائه شد که قرار است با همکاری و تعامل در جلسات مشترک کارشناسی نسبت به بررسی راهکار های رفع موانع اقدام گردد.

همچنین در این دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام گفت: مقرر است که آبگیری سد شهدای ایلام( گلال)با حضور ریاست محترم جمهوری در تابستان امسال آغاز شود.

"کیومرث پور احمد" افزود: به منظور تامین آب مورد نیاز پالایشگاه گاز و پتروشیمی ایلام تا پایان سال آینده،آب سد شهدای ایلام با احداث خط لوله به این شرکت‌ها انتقال داده می شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار