نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که بسیاری از مشکلات کارگری از قوانین سرچشمه می‌گیرد، گفت: لازم است شوراهای کارگری در مسیر درست حرکت کنند تا قدرت بیان رفع مشکلات و پیگیری آن را داشته باشند.
کد خبر: ۷۴۱۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 06 May 2019

«محمد رضا صباغیان» در مراسم تجلیل از کارگران شهرداری بافق با اشاره به تلاش بی‌وقفه کارگران شهرداری و نقش آن‌ها بر تغییرات شهر و ایجاد رفاه و آرامش شهروندان، اظهار کرد: شوراهای کارگری که زبان گویای کارگر است، می‌تواند مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را به کارفرمایان ارجاع دهند و با استقلال و قدرت بیشتری از حقوق کارگران دفاع کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کارگری از قوانین سرچشمه می‌گیرد، تصریح کرد: لازم است شوراهای کارگری در مسیر درست حرکت کنند تا قدرت بیان رفع مشکلات و پیگیری آن را داشته باشند.

صباغیان با اشاره به مسئولیت‌های گذشته خود، بیان کرد: یکی از لذت بخش‌ترین مشاغلی که عهده‌دار بودم، کار در مجموعه شهرداری بود چرا که آثار خدمات بر فضای شهر و روحیه مردم تاثیر مستقیم داشته و رضایت شهروندان به خوبی احساس می‌شود و کار برای مردم هم اجر اخروی دارد.

«سيد علي نوروززاده»شهردار بافق نیز در این مراسم ضمن تبریک مناسبت‌های ایام شورا، کارگر و معلم با بیان این که بیش از 230 کارگر در طیف‌های مختلف براي شهرداري فعالیت می‌کنند، گفت: این افراد از زحمتکش‌ترین مردم در حوزه‌های خدمات شهری، فضای سبز، حمل و نقل، آتش‌نشانی و حفاظت بوده که به صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند.

وی افزود: از آنجایی که خدمات این قشر در کانون توجه قرار دارد و همواره از طریق مردم رصد می‌شود، این افراد باید سعی کنند، بهترین فضا را برای زندگی با نشاط شهروندان آماده کنند. خوشبختانه تاکنون عمدتا مورد رضایت شهروندان بوده که این امر بسیار ارزشمند و لذت‌بخش است.

نوروززاده در پایان این مراسم ضمن آرزوی توفیق و کامیابی برای کارگران و خانواده آنها، گفت: شهرداری می‌کوشد تا فضای کار، خدمت‌رسانی به شهروندان و رونق تولید را بهبود بخشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار