معاون امور اقتصادی استاندار مرکزی:
تابناک مرکزی - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: در راستای حمایت همه جانبه از تولید و اشتغال در استان مرکزی، مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی برنامه ریزی داشته باشند.
کد خبر: ۷۳۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 29 April 2019

مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حمایت از تولید برنامه داشته باشند

به گزارش تابناک مرکزی -  سعید فرخی پیش از ظهر دوشنبه در نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مرکزی و شهرستان دلیجان در این شهرستان، اظهار داشت: در سال رونق تولید و در شرایط اقتصادی کنونی کشور، نیاز است که حمایت همه جانبه‌ای از تولید و اشتغال و رفع مشکلات و موانع این حوزه با همکاری تمام بخش‌ها صورت پذیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی افزود: تلاش بر این است که حتی الامکان واحد‌های تولیدی مورد حمایت قرار گیرند تا بتوانند به نحو مطلوب به فعالیت خود ادامه دهند و اشتغال در این واحد‌ها حفظ شود.

فرخی بیان کرد: برنامه ریزی برای توسعه هدفمند اشتغال و تولید در واحد‌های صنعتی و تولیدی در دستور کار است و در این راستا بایستی مدیران دستگاه‌ها در استان نیز تمام توان خود را به کار گیرند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی خاطرنشان ساخت: همچنین ضروری است که مدیران و مسئولان مربوطه در حوزه مراودات بازرگانی در راستای حمایت از تولید، به نحوی نظارت و برنامه ریزی کنند که از جولان واسطه گران جلوگیری شده و در این رابطه مسیر درستی از سوی شرکت‌های فعال در این حوزه در پیش گرفته شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار