استاندار یزد با اشاره به ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها گفت: ظرفیت‌های خالی در شاخه‌های اقتصادی استان با کمک دستگاه‌های اجرایی راه اندازی شود.
کد خبر: ۷۳۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸ 29 April 2019

محمد علی طالبی در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با اشاره به شعار رونق تولید اظهار‌ داشت: سال رونق تولید باید سال پرشتابی برای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید باشد.

استاندار یزد عنوان کرد: همه دستگاه‌های عضو کارگروه و بانک‌ها باید برای بهبود وضعیت کسب و ‌کار و رونق تولید برنامه ریزی کرده و آن را به کارگروه ارائه دهند.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات توسط بانک‌ها گفت: بانک‌ها باید مناطقی را که از تسهیلات بانکی کمتر برخوردار می‌شوند مورد توجه قرار داده تا تمامی نقاط جغرافیایی استان در‌ گرفتن تسهیلات مشکلی نداشته باشند.

طالبی ادامه داد: در زمینه اشتغال باید راه اندازی ظرفیت‌های خالی در شاخه‌های اقتصادی را مد نظر قرار داده و بخش‌هایی که قابلیت فعال شدن دارند با کمک دستگاه‌های مختلف راه اندازی کرد.

استاندار یزد بیان کرد: باید از دادن تسهیلات به بخش‌هاییکه‌ موجب افزایش مهاجرت، مغایرت با مسائل زیست محیطی، عدم افزایش اشتغال و نادیده گرفته شدن ظرفیت‌های استان شده خودداری شود.

وی تصریح کرد: با جمع‌آوری راهبردها و ارائه آن به کارگروه تسهیل و رفع موانع رونق تولید و ‌نیز تصویب آنها، بخش‌های راکد که قابلیت فعال شدن دارند، به کار گرفته شوند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار