مدیرعامل ‌قطارشهری شیراز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز دو خط یک قطارشهری شیراز را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این میزان اعتبار به طور کامل محقق می‌شود.
کد خبر: ۷۳۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 08 August 2015
تابناک فارس به نقل از تسنیم:مدیرعامل سازمان قطارشهری شیراز با بیان اینکه فاز دو خط یک قطارشهری شیراز تا پایان سال 1395 به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این خط مردم جنوب شرق شیراز نیز از خدمات مترو بهره‌مند می‌شوند و بخش عمده مشکلات ترافیک این بخش از شهر برطرف می‌شود.

حاجی‌زمانی با اشاره به اینکه نه‌تنها اعتبارات برای تکمیل این فاز متمرکز شده است بیشتر فعالیت‌های این بخش به صورت دوشیفت دنبال می‌شود تصریح کرد: در راستای تکمیل فاز دو خط یک قطارشهری شیراز تاکنون 220 قرارداد منعقد شده ‌و مدیریت و هماهنگی این موارد نیاز به وقت و زمان زیادی دارد.

وی با بیان اینکه شیراز نخستین شهری بود که اقدام به فروش اوراق مشارکت برای تأمین بخشی از منابع مورد نیاز در راستای تکمیل فازهای بعدی قطارشهری کرد عنوان کرد: برای تکمیل فاز دو خط یک قطارشهری شیراز 700 میلیارد تومان مورد نیاز است که محقق می‌شود.

مدیرعامل سازمان قطارشهری شیراز با اشاره به اینکه تمام 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت مربوط به قطارشهری شیراز به طور کامل به فروش رفته است بیان کرد: این سازمان 30 میلیون دلار نیز از صندوق توسعه ملی وام دریافت کرده ‌و در سفر هیئت دولت به استان فارس در اردیبهشت ماه امسال نیز مصوب شد تمام اعتبارات سال 94 و 95 قطارشهری شیراز به طور صد در صد پرداخت شود.

حاجی‌زمانی با تأکید بر اینکه سازمان قطارشهری شیراز در تلاش است تا تمام 700 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل فاز دو خط یک قطارشهری شیراز تحقق یابد گفت: با 160 میلیارد تومان اعتباری که شهرداری شیراز امسال و سال آینده به این طرح اختصاص داده است این میزان اعتبار محقق می‌شود و عملیات فاز دو خط یک نیز تا پایان سال آینده به پایان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار