دریادار سیاری:
فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: کارکنان ارتش در بخش‌های مختلف در حال امدادرسانی به مردم هستند و ما تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و تمام تجهیزات و نیروی انسانی خود را برای کنترل سیل احتمالی وارد میدان کردیم.
کد خبر: ۷۳۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 09 April 2019

دریادار حبیب‌الله سیاری در جریان بازدید از منطقه بخش ابوجلال جنوبی در کنار رودخانه کرخه از توابع شهرستان سوسنگرد در جمع مردم، اظهار کرد: با اتحاد و همدلی قادر هستیم که از این بحران عبور کنیم.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری به تمام نیروهای مسلح برای حضور حداکثری در مواقع بحران فرمان داده‌اند و همه اکنون پای کار هستند.

فرمانده عملیات ارتش در ستاد مقابله با بحران خوزستان گفت: تمام دستگاه‌های دولتی و همچنین نیروهای مسلح از همان روزهای ابتدایی سیل وارد عمل شدند و تاکنون خدمات خوبی را به مردم ارائه دادند.

سیاری عنوان کرد: مردم علاوه بر اینکه اتحاد و همدلی با مسؤولان داشته باشند لازم است که به توصیه‌های ستاد مدیریت بحران برای عبور از این وضعیت توجه کنند.

وی اظهار کرد: کارکنان ارتش در بخش‌های مختلف در حال امدادرسانی به مردم هستند و ما تا آخرین لحظه در کنار مردم هستیم و تمام تجهیزات و نیروی انسانی خود را برای کنترل سیل احتمالی وارد میدان کردیم.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ارتش ، سیلاب ، سیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار