امام جمعه جهرم گفت:با اشاره به اینکه رونق بیشتر متوجه مسوولان و تولید نیز متوجه مردم است، گفت: عده ای معتقدند قبل از مشکل اقتصادی، مشکلات فرهنگی نیز جامعه را در بر گرفته که با درست شدن آن، مشکل اقتصادی نیز حل می‌شود.
کد خبر: ۷۳۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲ 05 April 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های امروز نمازجمعه شهر جهرم اظهار‌‌ داشت‌: رونق تولید دو واژه و نسخه کامل و شفابخش و حلال بزرگترین مشکل جامعه در بحث اقتصاد است.

وی‌ با اشاره به اینکه رونق بیشتر متوجه مسوولان و تولید نیز متوجه مردم است، گفت: عده ای معتقدند قبل از مشکل اقتصادی، مشکلات فرهنگی نیز جامعه را در بر گرفته که با درست شدن آن، مشکل اقتصادی نیز حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دنیایی زندگی می‌کنیم که دوره کارهای انفرادی به سرآمده است، بیان کرد: بعضی‌ها این نگرش و باور را دارند که دیگ شریکی به جوش نمی‌آید و این نگرش اشتباه باعث فردگرایی و انفرادی عمل کردن می‌شود.

امام جمعه جهرم بیان کرد‌:‌ با‌ کارهای فردی نمی‌توان کارهای بزرگ را انجام و با دنیا رقابت کرد.

وی خواستار پاک کردن باور و نگرش های اشتباه شد و گفت: این باورهای اشتباه باعث عدم مشارکت در کارها می‌شود.

مدبر بیان داشت: در ذهن خود وارد کردیم که با دیگران مشارکت نداشته باشیم و خودمان به تنهایی انجام بدهیم در حالی که کارهای بزرگ با انفرادی عمل کردن بسیار دشوار می‌شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به اتمام ماه پر رحمت و نعمت رجب گفت: این ماه سرتاسر نعمت خداوند است که باران رحمت را دیدیم اما به دلیل عدم آمادگی این شیرینی رحمت به کام برخی‌ها تلخ شد.

وی گفت: امیدواریم که باور کنیم مدیریت بحران در دنیا یک علم است و هر مدیری، مدیر بحران نیست.

مدبر خواستار شد : مدیران باید دوره مدیریت بحران را گذرانده و آموزش، پیشگیری و ... را پیش از بحران به مردم آموزش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار