رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با ارایه توصیه هایی برای برگزاری ایمن مراسم سیزده بدر، نسبت به طغیان رودخانه کارون هشدار داد.
کد خبر: ۷۳۰۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ 01 April 2019

علی تراب پور اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همواره جهت برگزاری سیزده بدر ایمن توصیه هایی می کند و شهروندان با توجه به شرایط جوی نامساعد سال جاری باید این توصیه ها را جدی بگیرند.

وی افزود: با توجه به احتمال طغیان رودخانه کارون از شهروندان درخواست می کنیم از نزدیک شدن به سواحل رودخانه خودداری کنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: مسافران نوروزی و شهروندان جهت حفظ سلامتی خود از توقف روی پل های رودخانه کارون جدا خودداری کنند زیرا هر لحظه ممکن است به صورت غافلگیرانه با طغیان رودخانه مواجهه شوند.

تراب پور گفت: همچنین شهروندان سلفی گرفتن را به سلامتی خود ترجیح ندهند و از روش های خطرناک در این شرایط بحرانی خودداری کنند.

وی توصیه کرد: همچنین با توجه به شرایط اضطراری و بحرانی انتظار می رود شهروندان به توصیه های دستگاه های امدادی توجه کنند و سلامتی خود را با خطر مواجه نکنند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز عنوان کرد: شهروندان و مسافران نوروزی برای تفریح در روز طبیعت محل اتراق خود را از قبل انتخاب کنند. همچنین از روشن کردن آتش در کنار درختان، فضای سبز و بوته های خشک خودداری کنند.

تراب پور بیان کرد: مسافران نوروزی یا همشهریان اگر قصد برپایی چادر مسافرتی دارند از روشن کردن آتش و منقل در چادر پرهیز کنند.

وی ادامه داد: همچنین از انداختن شیشه و بطری های ضخیم به طبیعت خودداری شود زیرا با متمرکز کردن نور خورشید باعث آتش سوزی می شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز افزود: همچنین از ریختن زغال روشن درون سطلهای زباله و یا رها کردن در طبیعت پرهیز شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: آتش نشانی ، سیزده بدر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار