امام جمعه بافق:
امام جمعه بافق گفت: تلاش در راستای تولید داخلی، کشور را از واردات بی نیاز می‌کند.
کد خبر: ۷۲۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳ 30 March 2019

حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق در خطبه‌های هفته دوم نماز جمعه سال ۹۸ با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در جوار حرم امام رضا (ع) در رابطه با مسائل دنیای غرب و اقتصاد، رونق اقتصادی و سخنی با جوانان گفت: در خصوص رجز خوانی‌های دشمن، آن‌ها حماقت و خباثت دارند و در حال حاضر تحریم‌ها با مدیریت صحیح بر طرف می‌شود.

وی افزود: در سایه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید با همت مردم و مسئولان باید گام برداشته شود و در راستای اقتصاد وارد صحنه شوند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: زشت است برای کشوری با این اقتصاد کلان که اقتصادش پویا نباشد.

حجت الاسلام سلیمانی به ضرورت بهره وری در کشاورزی و رونق آن تاکید کرد و با اشاره به روایاتی از امیرالمومنین (ع) به اهمیت کشاورزی در کشور پرداخت.

وی با بیان اینکه همه باید برای رونق تولید تلاش کنند گفت: مسئولان برای رونق تولید باید زمینه را فراهم کنند چراکه عزت در کار، تولید و تلاش است.

خطیب جمعه بافق کار و تلاش و تولید داخلی را سبب بی نیازی کشور به واردات و عدم وابستگی به کشور‌های بیگانه برشمرد و ادامه داد: متخصصان وارد صحنه شوند و مجاهدانه تلاش کنند چراکه ظرفیت‌های بزرگ داریم و مسئولان باید تلاش کنند تا تولید رونق بگیرد.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه جوانان نیروی بالنده کشور هستند گفت: باید به جوانان میدان دهیم تا کشور را اداره کنند.

خطیب جمعه بافق با اشاره به اینکه فکر و اندیشه برخی در کشور، غربی است گفت: روایات ائمه اطهار مملو از سبک زندگی است و باید به آن‌ها توجه کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به جریان سیل در شمال کشور و پیامد‌های آن خاطر نشان کرد: اگرچه در این رابطه خودمان مقصر هستیم، اما باید حوادث را پیشگیری کرد زیرا پشتیبانی از مردم در چنین مواقعی مهم و ضروری است.

روز قیام مردم یزد به رهبری شهید صدوقی در دهم فرودین، روز جمهوری اسلامی و رای مردم به نظام، سالگرد شهادت امام موسی جعفر (ع) و قرار گیری آن در آستانه ۱۳ نوروز و اهمیت توجه بر طبیعت از دیگر مواردی بود که امام جمعه بافق به آن اشاره کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار