معاون محرومیت زدایی قرارگاه شهید اسکندری با بیان اینکه در این محل غذای گرم در بین سیل زدگان توزیع می شود و دیگر امکان نگهداری غذای گرم وجود ندارد لذا از مردم خواهش می کنیم که بجای طبخ و سرو غذای گرم، غذاهای کنسروی تهیه کنند، اظهار داشت: پتو، لباس، موکت و پلاستیک عریض برای پهن کردن بر روی پشت بام ها و کف خانه ها که خیس هستند از جمله مایحتاج مورد نیاز مردم سیل زده در این محله است.
کد خبر: ۷۲۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷ 28 March 2019

مدیرکل دفتر فنی استانداری فارس هم با اشاره به پایان یافتن عملیات تخلیه آب از منطقه سیل زده سعدیه شیراز گفت: تاکنون کمک هایی برای مردم ارسال شده که کافی نیست و نیازمند اقلامی از جمله سه هزار تخته پتو و همچنین پلاستیک با عرض چهار متر و موکت هستیم.

امیر حسین جمشیدی  افزود: جمعیت هلال احمر برای تامین امکاناتی مانند پتو و همچنین غذا برای مردم سیل زده این منطقه اعلام آمادگی کرده اما توزیع این اقلام در محل ممکن نیست و لازم است که ساکنان این محله در کمپ مستقر شوند تا بتوان این کار را به نحو مطلوب انجام داد.

وی اظهار داشت: تا شامگاه چهارشنبه، سه هزار پرس غذا در بین سیل زدگان این منطقه توزیع شده است و در صورتی که مردم حاضر به ترک محل زندگی خود باشند و در کمپ موقت مستقر شوند خدمات رسانی بسیار مطلوب تر و راحت تر انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار