حسین نیاز آذری نماینده مردم بابل ضمن بیان بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های شهرهای مرکزی، از آغاز چند طرح از جمله کیلینیک تخصصی امید بند پی در شهرستان خبر داد
کد خبر: ۷۲۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸ 06 August 2015
 به گزارش تابناک ار خبرگزاری مهر سفر سید حسن هاشمی قاضی زاده وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به مازندران از چهارشنبه شب شروع شد و روز پنجشنبه با حضور وی یک طرح درمانی در بابل کلنگ‌زنی می شود.
حسین نیازآذری نماینده بابل  افزود: با حضور دکتر هاشمی وزیربهداشت امروز، چند طرح عمرانی به خصوص کلینک تخصصی امیدبندپی غربی و بیمارستان ۳۲تختخوابی بندپی شرقی را در راستای طرح تحول سلامت و ارتقای سطح درمانی شهرستان بابل آغاز خواهد شد.

برای اجرای طرح بیمارستان ۳۲ تختخوابی بندپی شرقی ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.
وزیر بهداشت صبح امروز از بیمارستان شهید رجایی بابلسر بازدید کرد و در ساعت آتی نیز قرار است از بیمارستان روحانی و یحیی نژاد بابل  بازدید کند.
هاشمی قاضی زاده چهارشنبه شب در اولین برنامه كاری خود از بخش های مختلف بیمارستان بوعلی به عنوان مركز آموزشی درمانی اطفال استان مازندران و از پروژه در حال ساخت اورژانس این بیمارستان دیدن كرد و خواهان تسریع در ساخت این پروژه شد و مسئولان بیمارستان وعده كرده اند تا پایان سال جاری پروژه اورژانس به بهره برداری برسد.
وزیر بهداشت، همچنین با ابراز رضایت از اجرای هتلینگ در بیمارستان ٢٥٠ تخت خوابه بوعلی، خواهان اجرای كامل بسته های خدمت برنامه تحول نظام سلامت در استان شد.
گفتنی است با تكمیل پروژه ماهك به عنوان مركز درمان سرطان كودكان، این مركز علاوه بر ارایه خدمات به استان مازندران به سایر استانهای همجوار نیز خدمات ارایه می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار