مدیرعامل سازمان تاکسی رانی شهرداری اسلامشهر گفت: برای اولین بار در کشور طرح سلامت رانندگان تاکسی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال اجرا می شود.
کد خبر: ۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ 23 February 2015

ابراهیم حاج ابراهیم در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه طرح های بسیاری برای بهبود خدمات رسانی به شهروندان در دست اجرا است، اظهار داشت: برای اولین بار در سطح کشور تمام رانندگان تاکسی های اسلامشهر تحت آموزش هلی لازم و تخصصی و برای آزمایش های ضروری به آزمایشگاه های معتبر معرفی می شوند و به زودی کارگاه آموزش تخصصی رانندگان با موضوعاتی همچون آموزش قوانین و مقررات، تکریم مسافر و اخلاق شهروندی برگزار  خواهد شد.

وی افزود: در سالجاری با اختصاص اعتباری معادل ۷۵۰ میلیون ریال به تاکسی داران کپسول آتش نشانی رایگان اهدا شد که در فاز نخست ۶۰۰ تاکسی دار کپسول آتش نشانی به صورت رایگان دریافت کردند.

این مسئول از نوسازی ۳۱۴ دستگاه تاکسی خبر داد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال تعداد ۳۱۴ دستگاه تاکسی فعال در سطح شهر نوسازی شد که برای هریک از تاکسی مبغ ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات بانکی مناسب در نظر گرفته شد و امیدواریم با توجه به گستردگی کار و همچنین راه اندازی تاکسی ۱۳۳ ویژه بانوان در سال آینده بتوانیم خدمات شایسته ای را به شهروندان اسلامشهری ارائه کنیم.

حاج ابراهیم در خصوص امضای تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: با ایجاد این تفاهم نامه تعداد ۱۰۰ دستگاه تاکسی با شرایط ویژه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تعلق خواهد گرفت و ۵۰ دستگاه از این تاکسی ها در قسمت ۱۳۳ بانوان مشغول به فعالیت خواهد شد.

گفتنی است؛ سازمان تاکسیرانی اسلامشهر با دارا بودن بیش از سه هزار تاکسی هشتمین سازمان بزرگ تاکسیرانی در سطح کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار