مدیر فرهنگسرای الغدیر از ارائه بیش از 120 هزار نفر خدمات در فرهنگسرای بزرگ الغدیر طی یکسال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۷۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۹ 05 August 2015

به گزارش خبرنگار ما ، امیر رستمی در مراسم افتتاح نمایشگاه یک روزه توانمند سازی بانوان که در فرهنگسرای الغدیر با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کلانشهر تبریز دکتر اکرم حضرتی و برخی از مدیران فرهنگی شهرداری تبریز برگزار شد گفت: آموزش مهارتهای خود اشتغالی به 4500 نفر، آموزش مهارتهای ادبی و هنری به 2500 نفر از جمله خدمات این فرهنگسرا در غالب کلاس های آموزشی است.

وی افزود: از دیگر خدمات این فرهنگسرا میتوان به برگزاری 150 کارگاه در موضوعات اعتیاد، مهارت های قبل و بعد از ازدواج، مدیریت خشم، ارتقا اعتماد بنفس و ... اشاره کرد.

رستمی استفاده 9 هزار نفر از "خانه مادر و کودک" را از نقاط عطف عملکرد این مجموعه دانست و اظهار داشت: ارائه مشاوره به 550 نفر، ارائه خدمات ورزشی به 5هزار نفر، درمان بیش از 2 هزار بیمار ناهنجار اسکلتی، سنجش 650 نونهان در حوزه بینایی، برگزاری 50 کارگاه آموزشی در حوزه بهداشت، ارائه خدمات مشاوره ای به 120 نفر، آموزش 7650 نفر توسط موسسه جامعه القرآن و همچنین آموزش 2300 نفر در حوزه کامپیوتر توسط جهاد دانشگاهی نمونه ای از عملکرد این مجموعه بزرگ فرهنگی است.

وی در پایان افزود: اجرای 100 ویژه برنامه در مناسبت های ملی و مذهبی با حضور بیش از 70 هزار نفر خود نمایانگر فعالیت این مجموعه است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار