رئیس سازمان آتش نشانی استان یزدگفت: دوازدهمین المپیاد آتش نشانان کشور به میزبانی استان عصر امروز در پارک کوهستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۲۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 05 March 2019

سیدعباس میرشمسی رئیس سازمان آتش نشانی استان یزد گفت: دوازدهمین المپیاد کشوری آتش نشانان به میزبانی استان یزد به مدت سه روز با حضور ۲۸ تیم ۹ نفره در محل پارک کوهستان برگزار می‌شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی آتش نشانان کشور در رشته‌های ورزشی آبرسانی با موتور پمپ پرتال و عملیاتی ترکیبی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان آتش نشانی استان یزد اهداف این المپیاد را ایجاد مهارت، دقت و افزایش سرعت عمل، بالا بردن توان عملیاتی و افزایش اعتماد عمومی به توانمندی آتش نشانان و امدادگران کشور، تبادل اطلاعات و انتقال تجربیات بین آن‌ها و همچنین نقش و تاثیر حرفه‌ای جامعه آتش نشانان کشور بیان کرد.

وی خطای انسانی و بی احتیاطی را عامل اصلی در اکثر حوادث استان دانست و عنوان کرد: بی توجهی به نکات ایمنی نسبت به وسایل گاز سوز و گود برداری غیر اصولی از جمله حوادثی است که براثر بی احتیاطی انسانی رخ می دهد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با اشاره به اینکه سازمان آتش نشانی یزد با ۲۰۰ نیرو و یازده ایستگاه شبانه روزی به صورت تمام وقت در خدمت همشریان است از همه شهروندان خواست در هنگان وقوع حوادث ترافیکی ضمن حفظ خونسردی با شماره رایگان ۱۲۵ سازمان آتش نشانی تماس بگیرند و عوامل این سازمان را از وقوع حوادث مطلع کنند.

میرشمسی نقش آموزش را در داشتن فرهنگ ایمنی بسیار موثر دانست و تاکید کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان یزد آموزش به آحاد مردم و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در جامعه را از جمله برنامه‌های در مهم آتش نشانی دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار