کد خبر: ۷۲۱۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 04 March 2019

تابناک / مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: از ۲۰ اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده حفاری در جاده‌های گیلان ممنوع است.

 

ممنوع شدن حفاری در جاده‌های گیلان محمد رضا نازک کار، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان امروز گفت: برای حفظ امنیت گردشگران هر گونه کنده کاری و حفاری در جاده‌های گیلان از ۲۰ اسفند امسال تا ۲۰ فرودین ممنوع است.

وی با بیان اینکه، شرکت‌هایی نظیر آب و فاضلاب روستایی و شهری، توزیع برق، برق منطقه‌ای، مخابرات و حتی شرکت‌های راهسازی در این مدت اجازه حفاری در جاده‌های خارج از محدوده قانونی شهر را ندارند، افزود: چنانچه موارد اضطراری پیش بیاید این شرکت‌ها فقط با کسب مجوز‌های لازم می‌توانند در جاده‌های استان حفاری و کنده کاری کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، از آغاز پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس‌های بین شهری در استان خبر داد و گفت: پیش فروش بلیط نوروزی اتوبوس‌های بین شهری از ۱۲ اسفند همزمان با سراسر کشور در گیلان آغاز شده است.

محمد رضا نازک کار افزود: مسافران نوروزی می‌توانند به ۲ روش اینترنتی و یا مراجعه حضوری به دفاتر شرکت‌های مسافربری بلیط سفرشان را تهیه کنند.

وی، از آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی گیلان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: ۱۸۰ دستگاه اتوبوس در گیلان برای جابه جایی مسافران نوروزی آماده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: پارسال ۵ میلیون و ۴۴۷ هزار و ۲۰۵ مسافر در ۷۵۷ هزارو ۲۵۸ سفر به مقصد‌های داخل و خارج استان از ناوگان حمل ونقل عمومی استفاده کردند.

محمد رضا نازک کار تصریح کرد: در راستای ارتقای خدمات بخش حمل و نقل و دسترسی سریع مسافران به مراکز تهیه بلیط پارسال بیش از ۱ میلیون نفر به صورت اینترنتی اقدام به تهیه بلیط کردند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار