تابناک / پورواجد با بیان‌اینکه صندوق کارآفرینی امید در سال جاری ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: سهم آستارا از این میزان تسهیلات پرداخت شده چهار میلیارد تومان است.
کد خبر: ۷۲۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵ 01 March 2019

تابناک / پورواجد با بیان‌اینکه صندوق کارآفرینی امید در سال جاری ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است، گفت: سهم آستارا از این میزان تسهیلات پرداخت شده چهار میلیارد تومان است.

 

 

 

« یوسف پورواجد» امروز(جمعه، ۱۰ اسفند) در حاشیه بازدید از طرح‌های صندوق کارآفرینی امید این شهرستان، اظهارکرد: صندوق کارآفرینی امید در سال جاری ۴۹ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

 

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان با بیان‌اینکه از میزان تسهیلات پرداختی ۳۵ میلیارد تومان در حوزه روستایی بوده است، افزود: این میزان تسهیلات به طرح‌های گردشگری، خدماتی، رفاهی و تولیدی پرداخت شد.

 

وی تصریح‌کرد: ۱۴ میلیارد تومان دیگر از تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید به حوزه ورزش و جوانان و نهادهای حمایتی همچون بهزیستی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی(ره) و بخشی دیگر نیز به وام‌های ضروری و اشغال شهری اختصاص یافت.

 

پورواجد با اشاره به اینکه بیشترین تسهیلات پرداختی صندوق کارآفرینی امید گیلان در سال جاری مربوط به شهرستان رشت با هفت میلیارد تومان است، گفت: شهرستان‌های صومعه‌سرا، بندر آستارا، رودبار، لنگرود و آستانه‌اشرفیه به ترتیب از لحاظ میزان تسهیلات دریافتی صندوق در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان میزان تسهیلات پرداختی صندوق به شهرستان آستارا در سال جاری را چهار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات پرداختی در حوزه روستایی بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه بودجه اولیه شهرستان آستارا در سال جاری یک‌میلیارد و ۵۰ میلیون تومان بود، افزود: با ۲۵۰ درصد رشد و جذبی که شهرستان آستارا داشت میزان تسهیلات افزایش یافت.

 

پورواجد با بیان‌اینکه در حوزه روستایی گیلان ۳۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، افزود: با توجه به تاکیدات استاندار گیلان در توجه به حوزه گردشگری و بوم‌گردی بیشترین تسهیلات پرداختی مربوط به این حوزه است.

 

معاون صندوق کارآفرینی امید گیلان از رشد بودجه صندوق کارآفرینی این استان در سال ۹۸ خبر داد و تصریح‌کرد: در این بودجه در نظرگرفته شده سهم صندوق کارآفرینی امید گیلان رشد چشمگیری یافته و به ۵۳ میلیارد تومان رسیده است که در حوزه روستایی پرداخت می‌شود.

 

پورواجد با بیان‌اینکه در چهار سال اخیر نزدیک به ۱۲ میلیارد تومان توسط صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان در شهرستان آستارا پرداخت شده است، گفت: این میزان تسهیلات دریافتی نسبت به چهار سال قبل سه برابر رشد داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار