نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز وعده بازگشت 3 بند مهم طرح سامانه شفافیت شهرداری شیراز را داد.بند هایی که حذفشان عملا به معنای بی معنایی این طرح است.
کد خبر: ۷۱۹۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ 26 February 2019

3 بندی که از این طرح حذف شده بود عبارت بودند از:

1-الزام شهرداری به بارگذاری اطلاعات اسامی کارکنان و نیروی انسانی شهرداری

2-حقوق و دستمزد مدیران شهرداری

3-گزارش سفر مدیران و کارکنان شهرداری به خارج از کشور

مگر قضیه پشت پرده یا ناصوابی در شهرداری وجود دارد که این بند ها باید حذف می شد؟غیر از این است که یک جای کار می لنگد؟

اصلا اگر این ها حذف شود دیگر این طرح چه معنی و لزومی خواهد داشت؟

امیدواریم وعده حاجتی محقق شود.

نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر شیراز گفت: دلیل یک فوریت طرح سامانه شفافیت؛ پاسخ به افکار عمومی، مطالبات عمومی، تکمیل اطلاعات سامانه شفافیت و اغاز شروع به کار سامانه است.

حاجتی ابراز کرد: سه بند الزام شهرداری به بارگذاری اطلاعات اسامی کارکنان و نیروی انسانی شهرداری، حقوق و دستمزد مدیران شهرداری و گزارش سفر مدیران و کارکنان شهرداری به خارج از کشور در سامانه شفافیت پیش از این حذف شده بود که مجدد به صحن علنی ارجاع شده تا مورد بررسی دوباره قرار گیرد. سامانه شفافیت مراحل طراحی خود را طی کرده و بزودی با اطلاعات مد نظر شورای شهر شیراز در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد با تصویب سه بند حذف شده، موارد مرتب با این بندها نیز در سامانه شفافیت بارگذاری شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای‌شهر شیراز هم در تذکری به شهرداری گفت:روسای سازمان‌های وابسته به شهرداری به استثنای افرادی که قبلا حداقل دو سال ریاست یکی از سازمان های وابسته به شهرداری را برعهده داشته‌اند، باید ازمیان کارمندان رسمی یا پیمانی شهرداری ها یا یکی از دستگاه های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون خدمات کشوری با دارابودن شرایط احراز تحصیلی و تجربی مندرج در جدول پیوست بخشنامه‌ی فوق الذکر منصوب شوند.

احمد تنوری ادامه داد: لازم است شهرداری شیراز گزارشی از نحوه‌ی انطباق شرایط احراز روسای سازمان ‌های شهرداری با این بخشنامه ‌ی ملاک عمل در شهرداری را در اسرع وقت به شورا ارائه کند و چنانچه برخی انتصاب ها خلاف این بخشنامه بوده است، نسبت به انجام تغییرات لازم در انتصابات در جهت پایبندی به قانون اقدام کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۱
ممنون از پیگیریهایتان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار