عمل جراحی نادر گاستروپلاستی (کوچک کردن معده) Sleeve جهت کاهش وزن مفرط برای اولین بار در خوی توسط دکتر محمودزاده انجام گردید.
کد خبر: ۷۱۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷ 23 February 2019

به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی از خوی

برای اولین بار در شهرستان خوی عمل جراحی نادر گاستروپلاستی(کوچک کردن معده) Sleeve جهت کاهش وزن مفرط توسط دکتر منصور محمودزاده متخصص و جراح عمومی و دکتر حسن طاهرلو متخصص بیهوشی شاغل در بیمارستان قمر بنی هاشم خوی انجام گردید.
دکتر محمودزاده گفت : در این عمل جراحی حدود 80 درصد معده بیمار کوچک شده و از دستکاری روده ها خودداری می شود که بالطبع عوارض روده ای نخواهد داشت.

دکتر محمودزاده ضمن تقدیر و تشکر از همکاریهای کادر پرستاری و جراحی و پرسنل اتاق عمل و گروه بیهوشی در مورد این عمل جراحی گفت: جراحی گاستروپلاستی آستینی (Sleeve) یکی از اعمال جراحی برای درمان چاقی مفرط می باشد و از کمترین عوارض اینگونه اعمال جراحی به شمار می آید که توسط انجمن جراحان متابولیک و چاقی آمریکا به عنوان کاهش وزن استاندار تایید شده است.

محمودزاده در مورد انجام این عمل جراحی گفت: بیمار فوق دچار چاقی مفرط بود که با روش فوق مورد جراحی قرار گرفت که حدوداً دو ساعت عمل جراحی طول کشید و در حال حاضر در بهبودی کامل بوده و رژیم غذایی شروع شده است و در شرف ترخیص می باشد.

خبرنگار : یحیی آقاپور خویی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار