فرماندار یزد گفـت: با توجه به لزوم و اهمیت حفظ سلامت مردم، کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت شهرستان باید نظارت بر تمامی واحدهای صنفی را تشدید نمایند.
کد خبر: ۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۴ 23 February 2015
به گزارش تابناک یزد، محمود شاکری شمسی  در پنجمین جلسه شورای بهداشت شهرستان یزد افزود: در سال جاری با همکاری دستگاه های اجرایی مسئول مصوبات جلسات شورای بهداشت به لحاظ کمی و کیفی از رشد قابل توجهی برخوردار بوده و در این زمینه اقدامات قابل قبولی در راستای رفع مسائل و مشکلات بهداشتی شهرستان انجام شده است.
وی با اشاره به نزدیکی ایام نوروز و حضور مسافران و گردشگران در یزد تأکید کرد: با توجه به لزوم و اهمیت حفظ سلامت شهروندان و مسافران نوروز باید کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت شهرستان نظارت و بازرسی ها خود را بر تمامی واحدهای صنفی به ویژه نانوایی ها، قنادی ها، رستورانها تشدید نمایند.
فرماندار یزد گفت: متأسفانه در این ایام برخی از افراد سودجو به دنبال عرضه مواد خوراکی بی کیفیت در سطح شهر می باشند که از این رو بازرسان باید با تخلفات بهداشتی و صنفی برخورد قانونی کنند.
به گزارش ایرنا، شاکری شمسی بابیان این که همه متصدیان ملزم به رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی هستند، تصریح کرد: ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی شهرستان است واصلی ترین شاخصه این معرفی رعایت بهداشت ونظافت می باشد.

شهرستان یزد حدود 600 هزار نفر جمعیت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار