فرمانده انتظامی نهاوند از کشف هشت محموله بزرگ قاچاق در نهاوند در چهار ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 03 August 2015

فرمانده انتظامی نهاوند از کشف هشت محموله بزرگ قاچاق در نهاوند در چهار ماهه امسال خبر داد.

به گزارش فارس؛ محسن اقبالیان ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه نهاوند اظهار کرد: تلاش پلیس برای ایجاد امنیت، موجب بالا رفتن احساس امنیت در فضای عمومی جامعه شهری شده است.

وی با تأکید بر لزوم رعایت قانون توسط شهروندان افزود: خبرنگاران می‌توانند در اجرای برنامه‌های پلیس یاور و مشاور خوبی باشند.

فرمانده انتظامی نهاوند ادامه داد: در چهار ماه امسال بیش از 19 هزار برگ جریمه توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نهاوند صادر شده است.

وی افزود: توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و احترام به آن موجب کاهش استفاده پلیس راهنمایی از برگه جریمه می‌شود.

اقبالیان با اشاره به اینکه متأسفانه در نهاوند آمار درگیری فردی افزایش یافته، افزود: امسال در نهاوند 300 مورد درگیری فردی صورت گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: امسال بیش از 4 هزار پرونده در اماکن انتظامی نهاوند تشکیل شده که در کنار هدررفت توان نیروی انسانی در بخش انتظامی موجب می‌شود وقت دادگاه نیز برای رسیدگی به امور مهم‌تر تحت شعاع قرار گیرد.

فرمانده انتظامی نهاوند از ارجاع بیش از 31 هزار مورد دستور قضایی طی امسال در نهاوند خبر داد و گفت: این ارجاع موجب اتلاف وقت پلیس و دستگاه قضایی می‌شود که با اندک فرهنگسازی می‌توان از چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

وی از کشف هشت محموله بزرگ قاچاق در نهاوند در چهار ماهه امسال خبر داد و افزود: این محموله‌ها شامل کشف البسه خارجی، گوشی موبایل و مواد مخدر بوده است.

اقبالیان به تجهیز واحد مشاوره اجتماعی در کلانتری‌های نهاوند اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی واحدهای مشاوره در 4 ماهه نخست امسال، از 400 مورد پرونده و نزاع خانوادگی در کلانتری‌های نهاوند بیش از 320 پرونده منجر به سازش شده است.

وی از افزایش اعتماد مردم به پلیس در نهاوند خبر داد و گفت: تماس‌های مردمی با پلیس 110 و 197 و پاسخگویی به موقع پلیس به آنها موجب شده مردم نسبت به پلیس اعتماد بیشتری داشته باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: امسال بیش از 8 هزار و 500 مورد تماس مردمی با پلیس 110 در نهاوند برقرار شده که بیش از 80 درصد آنها منجر به انجام مأموریت شده است.

وی میانگین حضور پلیس در صحنه به محض دریافت اطلاع از حادثه توسط پلیس 110 را کمتر از هفت دقیقه دانست که نسبت به دیگر شهرستان‌های استان در رتبه خوبی برخوردار هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار