فرمانده انتظامی آبادان خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری باند سارقان منزل و کشف 17 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ 01 February 2019

سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی شهرستان آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری 16 امیرکبیر این شهرستان با به‌کارگیری منابع و انجام تحقیقات میدانی 5 نفر سارق حرفه‌ای منزل که به‌صورت کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت منازل در سطح شهرستان آبادان و مناطق حاشیه نشین می‌کردند را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: متهمان در تحقیقات فنی پلیسی به 17 فقره سرقت منزل که 2 فقره، سرقت موبایل در منطقه امیری و کوی کارگر بوده اعتراف کردند.

وی افزود: همه سرقت‌ها مورد بازسازی صحنه قرار گرفته که وقوع این سرقت‌ها در مناطق مختلف شهرستان بوده، متهمان پس از بازسازی صحنه جهت سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی معرفی شدند. همچنین تعدادی اجناس خانگی از قبیل پمپ آب سیلندرگاز، اتوبخار، دوربین فیلمبرداری وهمچنین سلاح سرد شامل قمه و چاقو در منزل آنها کشف و ضبط شد.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان به همراه 3 نفر از مالبختگان شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند، عنوان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار