فرمانده سپاه بابلسر از اجرای ۱۹ طرح ابتکاری اعتلای مدیریت انقلابی محله ( امام ) سپاه بابلسر در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۷۱۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 31 January 2019

فرمانده سپاه بابلسر از اجرای ۱۹ طرح ابتکاری اعتلای مدیریت انقلابی محله ( امام ) سپاه بابلسر در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سرهنگ موسوی نژاد با بیان اینکه این طرحهای ابتکاری از ۲۷ آبان آغاز شده است , افزود : این طرح تاکنون در ۱۹محله اجرا و تا ۱۰ اردیبهشت در سطح ۴۰ محله اجرا می شود.

وی افزود : توزیع سبد کالا بین محرومان، معاينه رایگان و عرضه خدمات پزشکی به محلات، کمک به نیازمندان، برپایی غرفه های اقتصاد مقاومتی در محلات، برگزاری مسابقات بومی محلی و برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی را از جمله خدماتی دانست که در این طرح به محلات ارائه می شود.

موسوی نژاد در ادامه از اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه شهرستان بابلسر در ایام الله دهه فحر خبر داد و افزود: ۴۰عنوان از این برنامه ها در قالب طرح امام است.

فرمانده سپاه بابلسر دیدار با خانواده شهدا،برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، اجرای برنامه ۱۰شب ۱۰مسجد،ساخت خانه محرومان،کلنگ زنی پنج خانه محروم و برگزاری نمایشگاه عطر فاطمی از جمله برنامه های سپاه بابلسر در ایام الله دهه فجر است.

وی برگزاری مسابقات کتاب خوانی ،حمل نمادین مشعل انقلاب،اجرای رادیو انقلاب در مدارس و محلات،بذگزاری پیاده روی خانوادگی،اجرای طرح ۴۰ انشا ۴۰ مقاله در سطح ۴۰مدارس بابلسر و میزبانی مجنع فرماندهان و پیشکسوتان استانی تحت عنوان بسیج میقات از دیگر برنامه های شاخص ما در ایام الله دهه فجر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار