امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در کنار هم بودن، کینه‌ها را از میان می‌برد، گفت: باید بستری فراهم شود تا نقش جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر پررنگ‌تر شود.
کد خبر: ۷۱۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳ 31 January 2019

تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر صبح امروز در نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان با تبریک فرارسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در تلاش بودند تا ملت ایران نتواند چهلمین سالگرد انقلابشان را به جشن بنشینند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به چهلمین سال عمرش رسیده و از پختگی کامل برخوردار شده است، افزود: گرچه رهبری انقلاب فرمودند برای ساخت یک تمدن، 40 سال مدت کمی نیست اما توقع است بعد از آن نیز ناکامی‌ها و مشکلات گذشته وجود نداشته باشد.

امام جمعه جهرم با تاکید بر برگزاری برنامه‌های متفاوت دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته، اذعان کرد: باید بزرگداشت دهه فجر را برای خود یک عبادت و جهاد کبیر بدانیم.

وی، وحدت را به‌عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: پیش از انقلاب در محله‌ها و اقوام مختلف اختلافات عمیق بود که به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی این معضلات اکنون بسیار کمرنگ شده است.

مدبر با اشاره به اینکه اوج این وحدت در دوران دفاع مقدس متبلور شد، عنوان کرد: وحدت، همدلی، صمیمت و یکرنگی به‌عنوان دستاورد انقلاب باید به منصه ظهور گذاشته شود.

وی با اشاره به اینکه این یکدلی و صمیمت پیامی برای دشمنان است تا بدانند ید واحد هستیم و برای حل مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در کنار هم بودن، کینه‌ها را از میان می‌برد، گفت: باید بستری فراهم شود تا نقش جوانان و نوجوانان در برنامه‌های دهه فجر پررنگ‌تر شود.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تلاش است تا به مردم القا کند که انقلاب هیچ کاری برای آن‌ها انجام نداده است، گفت: عیب‌ها را باید کمتر کرده و دستاوردهای نظام را به مردم معرفی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار