نائب رئیس مجلس:
به گزارش تابناک تبریز، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی، نخبگان و مسئولان آذربایجان‌ شرقی بر واگذاری اختیارات لازم به استان‌ها تأکید کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند، اما زمانی می‌توانیم پاسخ دهیم که اختیارات به استان‌ها واگذار شود.
کد خبر: ۷۰۹۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶ 31 January 2019

به گزارش تابناک تبریز، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست  رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان اقتصادی، نخبگان و مسئولان آذربایجان‌ شرقی بر واگذاری اختیارات لازم به استان‌ها تأکید کرد و گفت: مسئولان باید پاسخگو باشند، اما زمانی می‌توانیم پاسخ دهیم که اختیارات به استان‌ها واگذار شود.

مسعود پزشکیان تأکید کرد: ضرورت دارد رهبر معظم انقلاب و سران سه قوا سیاست‌ها را مشخص کنند و سپس بر اساس عدالت، سهم هر کدام از استان‌ها را تخصیص داده و به استانداران اختیارات لازم داده شود، در این صورت می‌توانیم عقب ماندگی و یا مشکلات را از مسئولان هریک از استان‌ها مطالبه کنیم.

پزشکیان با اشاره به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: بعد از 40 سال، نباید بی‌عدالتی باشد که متأسفانه هست و باید پاسخگو باشیم.

وی در پایان تصریح کرد: مثلث علم، مشارکت و ایمان می‌تواند حتی کوه‌ها را هم جا به جا کند و باید به این سه موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
در این نشست تعدادی از فعالان اقتصادی و نمایندگان بخش خصوصی به بیان مسائل و مشکلات حوزه‌های مختلف پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار