رئیس پلیس راه خوزستان خبر داد:
رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به تمدید مسدود بودن محور اندیکا – شهرکرد، گفت: احتمال تمدید مسدود بودن این محور وجود دارد.
کد خبر: ۷۰۹۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 29 January 2019

سرهنگ رضا دولتشاهی با اشاره به آخرین وضعیت مسیرهای خوزستان در بارندگی‌های اخیر، اظهار کرد: با توجه به اینکه در محور اندیکا – شهرکرد، بارش برف داشتیم و احتمال ریزش کوه وجود داشت، این مسیر تا فردا صبح (10 بهمن ماه) برای تردد همه خودروها و تا شنبه (13 بهمن‌ماه) برای تردد اتوبوس‌ها مسدود است.

وی افزود: تاکنون از زیر آب رفتن جاده اندیکا – شهرکرد گزارشی اطلاع‌رسانی نشده است و اگر این موضوع صحت داشته باشد، احتمالا در حوزه چهارمحال بختیاری بوده است. حتی اگر بخشی از این مسیر زیر آب رفته باشد این مسیر مسدود است و نگرانی در این مورد وجود ندارد.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به احتمال تمدید مسدود بودن محور اندیکا – شهرکرد، گفت: فردا این محور ارزیابی می‌شود و تا زمانی که ایمن‌سازی نشود، بازگشایی نخواهد شد بنابراین احتمال تمدید مسدود بودن این مسیر برای تردد کلیه خودروها وجود دارد.

دولتشاهی با بیان اینکه اکنون همه مسیرها باز هستند، گفت: تنها برخی محورهای روستایی از جمله مسیر تردد از سوسنگرد به سمت رفیع دچار آبگرفتگی شده است اما امکان تردد در این مسیر وجود دارد. بیشتر ترددها از این مسیر برای خدمت‌رسانی است اما مسیر برای عموم مسدود است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بارندگی ، پلیس راه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار