رقابت‌های کبدی دانش‌آموزی دختران و پسران خوزستان با شناخت تیم‌‌های برتر به پایان رسید.
کد خبر: ۷۰۷۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 26 January 2019

کمال سعدی آل‌کثیر، سرپرست هیات کبدی استان اظهارکرد: این رقابت‌ها در بخش پسران و دختران به ترتیب چهارم و پنجم بهمن‌ماه برگزار شد که در بخش پسران، تیم‌های رامهرمز، باغملک و آبادان نیز در این مسابقات در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

وی با بیان این‌که این رقابت‌ها برای اولین بار در خوزستان برگزار شد، گفت: 16 بازیکن توسط کمیته فنی به اردو انتخابی استان دعوت شدند که در نهایت نیز 12 نفر به مسابقات کبدی دانش‌آموزی کشور که نهم بهمن‌ماه در قم برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

سرپرست هیات کبدی خوزستان همچنین با اشاره به مسابقات بخش دختران، عنوان کرد: در پایان این رقابت‌ها تیم ناحیه چهار اهواز به عنوان قهرمانی رسید و تیم‌های ماهشهر و رامهرمز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند. تیم منتخب دانش آموزی استان بعد از انجام اردو های آمادگی در مسابقات کشوری به میزبانی مشهد، شرکت می‌کنند.

وی ادامه داد: تیم کبدی ناحیه چهار اهواز پدیده این مسابقات بود و و برای اولین بار یک تیم کبدی تازه تشکیل شده در بخش بانوان توانست به این صورت بدرخشد. در طول تاریخ کبدی خوزستان، شهرستان اهواز هیچ‌گونه فعالیتی در بخش بانوان نداشت و با تلاش‌هایی که در زمینه های استعدادیابی در مدارس و برگزاری کارگاه‌های آموزش در سطح مدارس انجام دادیم، شاهد تحول و روی کار آمدن بازیکن‌های با استعداد در شهرستان‌‌ها هستیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار