فسخ قرارداد‌های راکد در شهرک های صنعتی فارس باجدیدیت انجام می‌شود.
کد خبر: ۷۰۴۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 16 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس در چهارمین جلسه هیأت حل اختلاف و داوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ۵۸ پرونده راکد صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بررسی و تعیین تکلیف شده است.

خالد فتوحی افزود: با بررسی این پرونده‌ها در نهایت ۱۷ پرونده منجر به فسخ قطعی، ۳۰ پرونده منجر به اعطای مهلت و ۵ پرونده تجدید وقت، ۳ پرونده انصراف و ۳ پرونده از دستور کار خارج شد.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها مربوط به متقاضیانی است که در سال‌های قبل از ۱۳۹۲ با این شرکت قرارداد منعقد کرده ، اما ساخت و سازی نداشته اند، تصریح کرد: با واگذاری اراضی راکد به دیگر متقاضیان، روند ساخت‌وساز و اجرای طرح‌های صنعتی شتاب می‌گیرد.

مدیر حقوقی و امور قرارداد‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اظهارداشت: با نظارت بر روند ساخت‌وساز واحد‌های صنعتی و تعیین فرصت قانونی و مهلت برای ساخت‌وساز، امکان سوءاستفاده افراد سودجو در فضای شهرک‌های صنعتی فارس وجود ندارد.
فتوحی اضافه کرد: دریافت نکردن پروانه ساختمانی، نداشتن ساخت‌وساز، نگرفتن پروانه پایان کار، بدهی مالی، بدهی حق شارژ و گاز، انقضا اعتبار یا ابطال جواز تأسیس و انعقاد نکردن قرارداد و تحویل ازجمله موارد تخلف طرف‌های قرارداد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار