کد خبر: ۷۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸ 02 August 2015
استارا - ایرنا - فرمانده انتظامی آستارا از کشف سه هزار و 600 کیلوگرم زغال قاچاق و 610 کیلوگرم انواع محصولات لبنی غیر بهداشتی در ایستگاه بازرسی قلعه این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم مهدی زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه حین کنترل محور مواصلاتی آستارا به اردبیل یک دستگاه کامیون باری مشکوک شدند.

وی افزود : ماموران انتظامی با توقف کامیون مذکور و در بازرسی از آن سه هزار و 600 کیلوگرم زغال چوب قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد : ماموران پس از تشکیل پرونده راننده 40 ساله را به همراه زغال های قاچاق جهت سیر مراحل قانونی به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا معرفی کردند.

فرمانده انتظامی آستارا در ادامه از کشف و ضبط 610 کیلوگرم انواع محصولات لبنی غیر بهداشتی و 239 کیلوگرم فرآورده های خام دامی فاسد در این شهرستان خبر داد و بیان کرد : ماموران ایستگاه بازرسی سه راه قلعه به یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و این خودروها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد : ماموران انتظامی در بازرسی از این خودروها 610 کیلوگرم انواع محصولات لبنی غیر بهداشتی از اتوبوس و 239 کیلوگرم فرآورده خام دامی فاسد شامل گوشت گاو را از خودروی پراید کشف و ضبط کردند.

وی بیان کرد : محصولات لبنی غیر بهداشتی به شبکه بهداشت و درمان و فرآورده های خام دامی فاسد به شبکه دامپزشکی آستارا تحویل داده شد.

مهدی زاده گفت : رانندگان این خودروها نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان 86 هزار نفری آستارا در 200 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار